// یکشنبه, ۱۵ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۲۹

اعضای سابق استودیو Rare از بازی Raging Justice رونمایی کردند

استودیو MakinGames، تاسیس شده به دست اعضای سابق استودیو Rare، از بازی Raging Justice در سبک Beat em Up، رونمایی کردند.

استودیو MakinGames که نفرات آن پیش‌تر در استودیو Rare حضور داشته‌اند و در توسعه بازی‌هایی همچون Killer Instinct دست داشته‌اند، با استودیو Team17 از پروژه جدید خود یعنی بازی Raging Justice رونمایی کردند. این بازی Beat ‘em Up که در دست توسعه قرار دارد، برای انتشار روی ایکس ‌باکس وان، پلی ‌استیشن 4، کامپیوتر و نینتندو سوییچ برنامه‌ریزی شده است.

بازی Raging Justice با داشتن حال‌و‌هوای بازی‌های بیت‌ام‌آپ دهه ۹۰ و المان‌های کلاسیک همچون موسیقی ۸بیتی قصد دارد یک تجربه آرکید مانند را برای کاربران به ارمغان آورد. در این بازی کاربران با امواجی از جنایتکاران در شهر روبرو می‌شوند و این گزینه در اختیار شما قرار می‌گیرد که آنها را از بین ببرید یا اینکه دستگیر کنید. به گفته سازندگان گزینه‌های یاد شده در روند بازی تاثیر خواهد داشت و پایان‌های مختلفی را برای کاربران به ارمغان می‌آورد.

دو کاراکتر اصلی در بازی Raging Justice گنجانده شده‌اند که اولی پلیس کارکشته‌ و قدیمی با نام ریک جاستیس است که مدت زمان زیادی است که در نیرو‌های دولتی خدمت می‌کند. در‌ آن سو نیکی ریج یکی از اعضای سابق ارتش است که دوست دارد خودش را در موقعیت‌های خطرناک وارد کند.

استودیو تیم 17 فهرستی از ویژگی‌های بازی Raging Justice منتشر کرده است که در ادامه می‌توانید در حالی که آنها را مطالعه می‌کنید نگاهی به تصاویر منتشر شده نیز بیاندازید.

  • نبرد‌های خونین: در نبرد‌های ساید‌اسکرولینگ به نبرد با جنایت‌کاران بروید و در محیط دوبعدی یک روند آرکید و مبارز‌ه‌ای کلاسیک را تجربه کنید.
  • حکم دستگیری: با دستگیری دشمنان خود نوار سلامت خود را افزایش دهید و چالش‌های هر یک از مراحل را به پایان برسانید یا اینکه در آن سو قانون را زیر پای بگذارید و عدالت را به روش دیگری پیاده کنید. اما از تصمیم‌های خود هوشیار باشید چرا که هر عملی عواقب خود را داردد.
  • سلاح‌ها: با استفاده از سلاح‌های مخرب، ترس در جان شخصیت‌های پلید بیاندازید و در محیط‌های بازی با استفاده از لوله یا چاقو اراذل و اوباش را از پای در بیاورید تا از عدالتی که در چنگ شما قرار دارد، لذت ببرید.
  • حالت دو نفره حضوری (لوکال کوآپ): به تنهایی یا با دوستتان در دنیایی از هرج‌و‌مرج قرار بگیرید و با کمک همکارتان قدرت بیشتری را در مبارزات داشته باشید اما هوشیار باشید چرا که یک ضربه اشتباه می‌تواند همکاری شما را از پای در بیاورد.
  • جدول امتیازات جهانی: حد و مرز خود را کنار بگذارید و برای تبدیل شدن به بهترین پلیس با کاربران سرتاسر دنیای به رقابت بپردازید. برای بیشترین امتیاز تمام تلاش خود را به کار ببرید و در حالی که به بهترین بازیکن تبدیل می‌شوید تمامی توجهات را به خود اختصاص دهید.

Raging Justice

بازی Raging Justice در تاریخ نامشخصی از سال ۲۰۱۸ برای PS4 ،Switch ،Xbox One و PC منتشر می‌شود.


منبع gematsu
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده