// شنبه, ۱۴ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۲۲:۳۴

معرفی بازی موبایل Twisty Board 2

بازی موبایل Twisty Board 2 ادامه‌ای بر نسخه موفق قبلی خود است که قصد دارد بار دیگر مخاطبان پلتفرم موبایل را سرگرم کند. با معرفی این بازی موبایل همراه زومجی باشید.

در بازی موبایل امشب به سراغ اثری متفاوت و هیجان‌انگیز رفته‌ایم؛ بازی‌ای که نمونه‌ی آن روی پلتفرم موبایل بسیار کم است و همین عامل سبب شده تا بازی موبایل Twisty Board 2 به اثری تازه تبدیل شود. داستان بازی اندروید و آیفون Twisty Board 2 روایتگر حمله‌ی فضایی‌ها به انسان‌ها است و همان داستان همیشگی نجات آدم‌ها که این بار با شکل و شمایلی جالب به تصویر کشیده شده است. البته، داستان و روایت داستان اصلا در بازی Twisty Board 2 موردی نیست که بخواهید عمیقا درگیر آن شوید یا شما را مات و مبهوت خود کند. داستان بازی صرفا برای خلق بخش تک‌نفره است که بازی دارای محتویات بیشتری باشد.

هوش مصنوعی کنترل شخصیت شما را بر عهده دارد و فقط هدایت شخصیت بازی به چپ یا راست در دستان شما است

زمانی که بازی را اجرا می‌کنید، وارد بخش تمرینی شده و جدای از روایت داستان، با نحوه بازی کردن نیز‌ آشنا می‌شوید. در Twisty Board 2 شما در نقش مبارزی هستید که در گروه مقاومت قرار دارد و روی یک کنسول دستی، در محیط حرکت می‌کند و از طریق اسلحه‌تان، باید دشمنان را از بین ببرید. نحوه کنترل بازیکن نیز بدین شکل است که اصلا نیازی به حرکت کردن نیست و تنها کاری که باید انجام دهید، این است که با ضربه‌زدن، یا نگه داشتن سمت چپ و راست گوشی موبایل خود، مسیر در حال حرکت را تغییر دهید. در صفحه نمایش و هر مرحله، دشمنانی را می‌بینیم که در جهت‌های مختلف به شما شلیک می‌کنند و این شما هستید که با کنترل مناسب شخصیت بازی، باید از ضربات آن‌ها جاخالی دهید. مورد دیگری که باعث شده با اثری متفاوت روبه‌رو شویم، طراحی‌های بازی و دشمنان است. گرافیک بازی حالتی پیکسلی دارد و دشمنان بازی از تنوع بالایی برخوردار هستند و فقط به موجودات فضایی اسلحه‌دار ختم نمی‌شوند؛ بلکه در طول مراحل هرچقدر بیشتر پیش بروید، هم محیط‌ها شلوغ می‌شود و هم اینکه دشمنان از طریق Turret یا سایر جنگ‌افزارها و موشک‌های دنباله‌دار، سعی می‌کنند شما را نابود کنند. در طول مراحل نیز شما برای کسب امتیاز بیشتر و بهتر تمام کردن مراحل باید اشخاصی را که اسیر شده‌اند نجات دهید که خود بازی از طریق یک فلش مسیر اسرا را به شما نمایش می‌دهد.

جدای از بخش تک‌نفره، یک حالت دیگر به نام Endless نیز در بازی تعبیه شده که همان حالت Survival بازی است و هرچقدر بیشتر دوام بیاورید، امتیازات بیشتری کسب خواهید کرد. در حالت Endless، پس از عبور کردن از Waveهای مختلف، یک باس فایت برای شما در نظر گرفته شده که حس و حال خوبی به بازی بخشیده است. در کنار تمامی این موارد نیز یک بخش ارتقا شخصیت و اسلحه و خرید شخصیت‌های جدید نیز برای بازیکنان تعبیه شده که می‌توانید قدرت شخصیت خود را بالاتر ببرید یا شخصیت‌های بهتری را آزاد کنید. البته بعضی از شخصیت‌ها از طریق پرداخت‌های درون برنامه‌ای قابل خرید هستند و بعضی دیگر از طریق مشاهده ویدیوهای تبلیغاتی، برای مدتی در دسترس قرار خواهند گرفت. در انتها بازی اندروید و آیفون Twisty Board 2 اثری متفاوت و جذاب است که می‌تواند ساعت‌ها شما را سرگرم کند و دنیایی متفاوت را برای‌تان به ارمغان بیاورد.

دانلود بازی اندروید و آیفون Twisty Board 2


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده