// یکشنبه, ۱۵ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۲۷

بازی Space Hulk: Tactics معرفی شد

کمپانی Focus Home Interactive بازی Space Hulk: Tactics را برای PS4 ،Xbox One و کامپیوتر معرفی کرد.

در جدیدترین اخبار بازی، استودیو فوکوس هوم اینتراکتیور (Focus Home Interactive) و استودیو سیانید (Cyanide) از پروژه جدید خود با نام بازی Space Hulk: Tactics رونمایی کردند که در واقع بر پایه بازی رومیزی Warhammer 40.000 یعنی Space Hulk در حال توسعه است.

بسیاری از طرفداران سری بازی‌های Warhammer با بازی اول شخص و شوتر Space Hulk: Deathwing آشنا هستند که وقایع آن در فضا اتفاق می‌افتد و سربازان فضایی به نبرد با امواجی از Tyranidها می‌روند. اما در واقع نسخه اصلی این بازی رومیزی یک روند آرام‌تر داشت تا بتواند بیشتر روی موضوع تاکتیکی آن تمرکز کند.

گفتنی است که حال نام بازی Space Hulk دارای سه المان از آثار مختلف را ضمیمه خود کرده است. به طوری که همانطور که در بالا نیز به آن اشاره شد شامل Deathwing می‌شود که در کنار نسخه اصلی یعنی همان اسپیس هالک نیز دیده می‌شود که بیشتر جنبه بازی رومیزی داشت. بازی مذکور از بخش داستانی غنی برخوردار نبود و بیشتر قصد داشت که روند بازی رومیزی را به طور دیجیتالی در اختیار کاربران قرار دهد.

اطلاعات زیادی در مورد گیم پلی بازی Space hulk: Tactics با طرفداران در میان گذاشته نشده است ولی به گفته سازندگان جزئیات بیشتری از آن در رویدادی که قرار است در پاریس برگزار شود رونمایی خواهد شد و احتمال می‌رود که شاهد انتشار ویدیویی نیز از سوی سازندگان باشیم. بازی مذکور برای انتشار در تاریخ نامشخصی از سال ۲۰۱۸ برای کاربران ایکس ‌باکس وان، پلی ‌استیشن 4 و  پی سی برنامه‌ریزی شده است. البته سازندگان با انتشار این خبر تعدادی عکس نیز به اشتراک گذاشته‌اند که در کنار برخی از توضیحات سازندگان در مورد ویژگی‌های این بازی به چشم می‌خورد. در ادامه می‌توانید به ویژگی‌ها و تصاویر منتشر شده نگاهی بیاندزید.

ویژگی‌های جدید در گیم‌پلی کلاسیک این مجموعه، قصد دارد شما را در نبر‌دهای خونین Space Hulk در بین سیارک‌ها و سفینه‌های بزرگ رها کند. تیم خود را از میان سربازان Terminator Space Marines یا موجودات کشنده و بیگانه Genestealers انتخاب کنید.

Space Hulk: Tactics

نبرد خود را از میان دو کمپین داستانی مختلف انتخاب کنید که هر یک وقایع فرقه‌های مختلف را روایت می‌کند. یکی از کمپین‌ها مسئولیت هدایت گروه Blood Angels را به شما می‌سپارد که در جریان آن شما با ارتقا و شخصی‌سازی کردن بازی را پیش می‌برید. در آن سو برای اولین بار شاهد حضور فرقه Genestealers در بازی‌های Space Hulk هستیم که کنترل آن را کاربران بر عهده می‌گیرند.

بازی Space Hulk: Tactics قوانین قدیمی بازی رومیزی آن را شامل می‌شود اما با این وجود که شاهد سیستم جدید و منحصر‌به‌فرد کارتی در آن هستیم. سیستم کارتی به بازیکنان اجازه می‌دهد که قبل از بازی، گروه خود را شخصی‌سازی کنند و این امر می‌تواند روند و نتیجه مبارزات را با وجود قابلیت‌هایی که در زمان معینی فعال می‌شود، تغییر دهد.

مهارت‌های خود را در بخش چند نفره آنلاین و رقابتی در مقابل کاربران دیگر به چالش بکشید. هدایت Genestealers یا یکی از چهار گروه Space Marines یعنی Blood Angles، Space Wolves، Ultramarines یا Dark Angles را برعهده بگیرید. حالت‌ها و ویژگی‌های مختلف بخش چند نفره می‌تواند یک تجربه غنی را برای کاربران به ارمغان بیاورد. ابزار دیگری نیز در بخش چند نفره این بازی گنجانده شده است که به کاربران اجازه می‌دهد که در حالی که به طراحی نقشه‌های جدید می‌پردازند، با قرار دادن ماموریت‌های مختلف، آنها را با کاربران دیگر به اشتراک بگذارند تا بتوانند نقشه جدید را با کاربران یا بات‌ها تجربه کنند.
Space Hulk: Tacticsنظرات خود را در مورد بازی جدید Space Hulk با زومجی در میان بگذارید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده