// شنبه, ۱۴ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۰۲

دستگاه آرکید Tempest در سال جاری عرضه خواهد شد

کمپانی New Wave Toys دستگاه آرکید Replicade X Tempest را که با استفاده از سرمایه‌های عمومی ساخته شده است، در سال جاری عرضه خواهد کرد.

کمپانی Atari (آتاری) در سال ۱۹۸۱ بازی Tempest را عرضه کرد. این بازی آرکید که توسط دیو تئورر، طراح مشهور بازی و خالق بازی Missile Command طراحی شده، به‌واسطه طراحی مراحل نو‌آورانه و انتخاب مرحله برای ادامه بازی در بین علاقه‌مندان به بازی‌های کلاسیک و دستگاه‌های آرکید شناخته‌شده است. حال طبق جدید‌ترین اخبار بازی، کمپانی New Wave Toys در قالب دستگاه آرکید Replicade X Tempest فرصت تجربه بازی Tempest را پس از سال‌ها فراهم کرده است.

کمپین این دستگاه آرکید مدتی پیش در وب‌سایت کیک استارتر و با هدف جمع‌آوری ۲۰ هزار دلار آغاز به کار کرد. این رقم به‌سرعت از طریق سرمایه‌های عمومی جمع‌آوری شد و در روز اول بیش از سه برابر مبلغ مورد‌نیاز تامین شد. کمپین دستگاه آرکید Replicade X Tempest تا‌کنون موفق به کسب بیش از ۱۰۰ هزار دلار شده است و تا ۱۷ روز آینده نیز ادامه خواهد داشت.

موفقیت کمپین Replicade X Tempest در جذب سر‌مایه مورد‌نیاز از آن جهت غیر‌منتظره نیست که اولین محصول خط تولید دستگاه‌های آرکید Replicade Amusements یعنی دستگاه آرکید Replicade X Centipede نیز کمپین موفقی را تجربه کرده بود. دستگاه‌های آرکید مذکور که از نظر ابعاد یک ششم دستگاه‌های واقعی هستند، از رام‌های اورجینال که توسط کمپانی آتاری لایسنس شده‌اند، استفاده می‌کنند و طراحی کنترل‌ها نیز دقیقا بر اساس نسخه اصلی دستگاه انجام شده است. در ساخت دستگاه آرکید Replicade X Tempest از چوب استفاده شده و مزین به طرحی همانند دستگاه‌ اصلی است.

دستگاه آرکید Replicade X Tempest از نمایشگر LCD با اندازه ۳.۵ اینچ و نور‌ پس‌زمینه LED بهره می‌برد. همچنین این دستگاه دارای باتری لیتیم-یون با توان شارژ‌دهی به مدت سه تا چهار ساعت است که از طریق کابل USB شارژ می‌شود. بخش مربوط به سکه نیز عملکرد‌های خاص خود را دارد و قادر به استفاده از آن در جهت دریافت اعتبار درون بازی هستید. تصویری از دستگاه آرکید Replicade X Tempest و معرفی بخش‌های آن را در زیر مشاهده می‌کنید:

دستگاه آرکید Replicade X Tempest

شایلو پریچک، موسس کمپانی New Wave Toys در رابطه با دستگاه‌های آرکید Replicade اعلام کرده بود که این آیتم‌ها برای مجموعه‌داران در تعداد محدود ساخته و با هدف خلق تجربه‌ای وفادار خلق شده‌اند. او قصد دارد که مجموعه دستگاه‌های آرکید Replicade را گسترش دهد و به جز بازی‌های Centipede و Tempest، بازی‌های بیشتری را به زیر چتر حمایت خود بیاورد.

افرادی که حداقل ۹۰ دلار به کمپین دستگاه آرکید Replicade X Tempest کمک کرده باشند، نسخه‌ای از این دستگاه را دریافت خواهند کرد. پرداخت مبالغ بالاتر به معنای مزایای بیشتر است. طبق برنامه‌ریزی کمپانی New Wave Toys در ماه اوت (مرداد-شهریور) دستگاه‌ آرکید مذکور به حامیان واجد شرایط تحویل داده می‌شود. حامیان دستگاه آرکید قبلی New Wave Toys، دستگاه خود را در ماه آوریل (فروردین-اردیبهشت) به دست خواهند آورد.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده