// یکشنبه, ۱۵ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۰۲

معرفی بازی موبایل The Legend of Sleepy Hollow

بازی The Legend of Sleepy Hollow با یک بخش داستانی طولانی و سرگرم‌کننده، می‌تواند برای مدت زیادی شما را سرگرم خود کند.

با اینکه زیبایی‌های بصری یک اثر، همواره یکی از دَم‌دست‌ترین دلایل ما برای تجربه یک بازی است، اما گاهی اوقات بازی‌هایی هم پیدا می‌شوند که اگر چه از لحاظ فنی و حتی هنری گرافیک چندان مجذوب‌کننده‌ای ندارند، اما به‌خاطر گیم‌پلی یا داستان خوبشان هم که باشد، همیشه روی گوشی همراه ما نصب هستند و تا زمانی که بازی را تا آخر تمام نکرده‌ایم، به پاک کردنش راضی نمی‌شویم. بازی‌هایی که لزوما اعتیادآور نیستند و شاید در طول روز فقط یک‌بار به‌شان سر بزنیم، اما با این حال هر دفعه از تجربه‌شان لذت می‌بریم و از اینکه گوشه‌ای از وقتمان را پر می‌کنند، راضی هستیم. این توضیحات را گفتم تا بدانید که بازی اندروید و آیفون The Legend of Sleepy Hollow جزو چه دسته‌ای از آثار موبایلی قرار می‌گیرد.

بازی موبایل The Legend of Sleepy Hollow

در مسیر خود به شخصیت‌های متفاوتی برخورد خواهید کرد که هر کدام داستان مخصوصی دارند و مراحل زیادی برای شما دست و پا خواهند کرد

بازی معمایی استودیو Swift Creep Game شما را با نویسنده‌ای در راه بازگشت به دهکده قدیمی‌اش همراه می‌کند و در این بین با خانه‌ها و افراد مختلفی روبرو می‌شوید و نکته جالب این است که خود این افراد نیز داستان‌هایی دارند که شما با طی کردن مراحل مربوط به آن‌ها، سرگذشت هر کدام از این شخصیت‌ها را کشف خواهید کرد. همین تکنیک از سوی سازندگان باعث می‌شود تا به خودی خود شاهد مراحل بسیار زیادی در بازی باشیم. در هر مرحله شما تکه‌ای از یک پازل بزرگ را تکمیل می‌کنید تا در نهایت با کنار هم قرار دادن آن‌ها داستان بازی را به پایان برسانید. روایت داستان نیز به کمک متن‌هایی که قبل از شروع مرحله به نمایش درمی‌آید، صورت می‌پذیرد که برای یک بازی موبایل کم خرج و کم حجم چندان هم بد نیست.

گیم‌پلی بازی The Legend of Sleepy Hollow چیزی شبیه به اثر معروف Bubble Shooter است، اما با این حال تفاوت‌های زیادی وجود دارد که باعث می‌شود بازی کاملا شکل و شمایلی متمایز به خود بگیرد. در هر مرحله، جعبه‌ای پر از تیله‌های مختلف قرار می‌گیرد و سپس تیله‌هایی هم از سمت بالا در اختیار شما قرار دارند که با انداختن آن به سمت جعبه، باید حداقل سه تیله هم‌شکل کنار هم قرار گیرند تا هر سه از جعبه حذف شوند. البته اینجا هدف این نیست که در سریع‌ترین زمان ممکن تمام تیله‌های جعبه را حذف کنید. در واقع سه تیله شیشه‌ای که با علامت پازل مشخص شده است، باید کنار هم قرار گرفته و از جعبه حذف شوند تا مرحله به پایان برسد. همین مسئله باعث می‌شود تا سعی کنید راهی بیابید که زودتر این تیله‌ها قرار بگیرند و این موجب می‌شود تا در حین تجربه این اثر، کمی حرکات خود را سنجیده‌تر انتخاب کنید و حواستان به زمان و استراتژی موردنظرتان هم باشد. در این بین، برخی قدرت‌ها و امکانات ویژه هم قرار دارند که با استفاده از آن‌ها می‌توانید با یک حرکت چندین تیله را از جعبه خارج کنید، اما برای استفاده از آن‌ها باید سکه خرج کنید. البته اگر سرعت‌عمل خوبی در بازی داشته باشید و امتیازات بالایی جمع کنید، استفاده از این ویژگی‌ها چندان هم دور از دسترس نخواهد بود.

بازی موبایل The Legend of Sleepy Hollow

بازی دارای دو حالت داستانی و آرکید است. در بخش آرکید می‌توانید درجه سختی و همچنین نوع بازی خود را (با زمان یا بدون در نظر گرفتن زمان) انتخاب کنید. بخش آرکید محل مناسبی برای جمع‌آوری سکه‌های بیشتر است. همچنین سازندگان تعدادی اچیومنت نیز تدارک دیده‌اند که با دست‌یابی به هر کدام جوایزی در بازی دریافت خواهید کرد. بازی از نظر موسیقی نیز شرایط قابل قبولی دارد و حالت مرموزی به روند بازی بخشیده است که تاحدودی بازیکن را به داستان بازی و رویدادهایی که ممکن است رخ بدهد، نگران می‌کند. برای دانلود بازی آیفون و اندروید The Legend of Sleepy Hollow می‌توانید از لینک‌های زیر استفاده کنید.

دانلود بازی The Legend of Sleepy Hollow


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده