نویسنده: علی نوروزی
// شنبه, ۱۴ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۰۱

تریلر جدیدی از ماد بازسازی The Elder Scrolls IV: Oblivion منتشر شد

گروه مادسازی TESRenewal تریلر جدیدی را از ماد بازسازی The Elder Scrolls IV: Oblivion منتشر کرده است که مناظر و شهرهای زیبای بازی را به تصویر می‌کشد.

تقریبا ۱۲ سال از انتشار بازی The Elder Scrolls IV: Oblivion می‌گذرد و در حال حاضر نمی‌توان انتظار کیفیت بصری خیره‌کننده‌ای از این بازی داشت. این بازی به مانند چیزی که بود به نظر می‌رسد؛ یک بازی انتشاریافته در اوایل چرخه زندگی ایکس‌ باکس 360 که تجربه دوباره آن را برای برخی از بازیکنان دشوار است. با این حال گروهی از طرفداران مصمم به بازسازی بازی با استفاده از تکنولوژی‌های مدرن هستند و حال در تازه‌ترین اخبار بازی، تریلر جدیدی از این ماد که با نام Skyblivion شناخته می‌شود، منتشر کرده‌اند که واقعا عالی به نظر می‌رسد.

ماد Skyblivion تلاش گروه مادسازی TESRenewal است که یک پروژه مشابه دیگر برای بازسازی The Elder Scrolls III: Morrowind برعهده دارند. این ماد یک بازسازی از بازی The Elder Scrolls IV: Oblivion با استفاده از موتور Skyrim است و به مدت چندین سال در حال توسعه بوده است. شما می‌توانید برخی از مناظر شهر Cyrodiil و دیگر شهرهای زیبای بازی را در ویدیوی زیر مشاهده کنید.

دانلود از وب‌سایت آپارات | تماشا در وب‌سایت یوتیوب

ماد Skyblivion شامل بهبودهای قابل توجه و اساسی بسیاری از عناصر بازی The Elder Scrolls IV: Oblivion بوده و به صورت پودمانی خواهد بود؛ به این معنا که شما می‌توانید انتخاب کنید که کدام یک از بخش‌های بازی را نصب کنید. همچنین تمام ماموریت‌ها، مکان‌ها و کاراکترها از بازی اصلی به ماد Skyblivion پورت خواهند شد.

در حال حاضر تاریخ انتشار این ماد مشخص نیست اما گروه مادسازی TESRenewal وعده داده است که این ماد به صورت کاملا رایگان در دسترس خواهد بود. با این حال بازیکنان برای تجربه این ماد باید هر دو بازی The Elder Scrolls V: Skyrim و The Elder Scrolls IV: Oblivion را به همراه کلیه‌ی DLC آنها در اختیار داشته باشند.

شما می‌توانید نظرات خود را در خصوص این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.


منبع gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده