نویسنده: افشین پیروزی
// شنبه, ۱۴ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۲۹

مجموعه XCOM 2 Collection برای کامپیوتر منتشر شد

کمپانی توکی گیمز نسخه‌ای کامل از بازی ایکس کام 2 را با نام XCOM 2 Collection برای کامپیوتر منتشر کرد.

بازی XCOM 2 اولین بار اوایل سال ۲۰۱۶ توسط توکی گیمز منتشر شد. این بازی استراتژیک و تاکتیکی توسط استودیو فیرکسیس گیمز ساخته شده و در زمان انتشار، با استقبال عالی منتقدین رو‌به‌رو شد. حال در آستانه سالگرد دو سالگی بازی، 2K Games تصمیم گرفته تا یک نسخه کامل از این بازی را تحت نام XCOM 2 Collection برای کامپیوتر منتشر کند. البته این نسخه در آینده برای پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان هم عرضه خواهد شد.

بازی XCOM 2 Collection شامل نسخه اصلی بازی، بسته الحاقی بزرگ War of the Chosen و چهار DLC کوچک‌تر Resistance Warrior ،Anarchy's Children ،Alien Hunters و Shen's Last Gift می‌شود. این مجموعه با قیمت نسبتا بالای ۱۰۰ دلاری منتشر شده با این حال تا ساعت ۱۰ صبح فردا به وقت ایران، با ۵۰ درصد تخفیف به قیمت ۵۰ دلار روی استیم قابل خرید است.

نسخه اصلی بازی XCOM 2 داستان گروه مقاومتی را روایت می‌کنند که هدف‌شان ایستادگی در برابر موجودات فضایی است که به زمین حمله و آن را تصرف کرده‌اند. بسته‌های الحاقی مختلف این بازی هم هریک محتویات جدیدی به آن اضافه کرده و شخصیت‌های و خطوط داستانی متنوعی را در دسترس قرار می‌دهند. در صورتی که قصد خرید بازی XCOM 2 را دارید و می‌خواهید بیش‌تر با آن آشنا شوید، می‌توانید بررسی بازی XCOM 2 در زومجی را بخوانید. این بازی نمره ۹ را از زومجی دریافت و خلاصه نقد آن به شرح زیر است:

XCOM 2 یکی از بهترین بازی‌های استراتژیک چند سال اخیر و یکی از بهترین بازی‌های انحصاری پی‌سی است که تمام نکات مثبت نسخه Enemy Unknown را حفظ کرده و نقاط ضعف آن را هم رفع کرده است. مهم‌ترین نقطه قوت ایکس‌کام پایندی آن به اصالت بازی است؛ اثری با محتویات کامل که یک گیم‌پلی طولانی و در عین حال لذت‌بخش را ارائه می‌دهد و تجربه آن هم برای طرفداران سبک استراتژیک و هم برای افرادی که علاقه‌ای به این سبک ندارند، به یک میزان لذت‌بخش خواهد بود.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده