// شنبه, ۱۴ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۰۲

تاریخ عرضه بازی موبایل Tekken در مناطق مختلف مشخص شد

کمپانی باندای نامکو تاریخ عرضه بازی Tekken روی موبایل را اعلام کرد؛ این بازی در تاریخ ۱۰ اسفند ماه در آمریکا عرضه می‌شود.

در ماه آگوست سال گذشت بود که کمپانی باندای نامکو (Bandai Namco) اعلام کرد که در حال کار روی یک بازی موبایل از مجموعه Tekken است. مدتی بعد بازی موبایل Tekken به صورت آزمایشی برای کاربران کانادا در دسترس قرار گرفت اما نسبت به سایر بازی‌های مبارزه‌ای معروف روی موبایل، دارای مشکلاتی بود که تیم سازنده رفته رفته آن‌ها را از طریق بروزرسانی‌های متفاوت حل کرد.

حال بازی اندروید و آیفون Tekken آماده عرضه جهانی است و طبق جدیدترین اخبار بازی موبایل، باندای نامکو تاریخ عرضه این بازی را در مناطق مختلف اعلام کرده است. هم‌اکنون، کاربران آمریکای لاتین، اروپای شرقی، خاورمیانه، آفریقا و جنوب شرقی آسیا می‌توانند بازی موبایل Tekken را از فروشگاه گوشی موبایل خود دانلود و از این بازی مبارزه‌ای لذت ببرند. درادامه مشخص شد که بازی مبارزه‌ای Tekken در تاریخ ۲۶ بهمن ماه (۱۵ فوریه) برای کشورهای بریتانیا، استرالیا، آلمان، سوئیس، فرانسه، اسپانیا، ایتالیا، روسیه، بنلوکس و سنگاپور در دسترس قرار خواهد گرفت.

درانتها مشخص شد که بازی Tekken در تاریخ ۱۰ اسفند ماه (یک مارس) برای کاربران آمریکا، ژاپن، تایوان، هنگ کنگ و کره جنوبی در دسترس قرار خواهد گرفت و به‌مناسبت عرضه برای تمامی مناطق در ۱۰ اسفند ماه، شخصیتی جدید به نام رودئو به بازی موبایل Tekken اضافه خواهد شد که به‌صورت انحصاری برای نسخه موبایل طراحی شده است.

همچنین مشخص شد که تا به‌امروز ۱.۵ میلیون نفر پیش ثبت‌نام بازی اندروید و آیفون Tekken را انجام داده‌اند. مدتی پیش نیز زومجی معرفی بازی موبایل Tekken را انجام داد که با مطالعه این معرفی می‌توانید با دنیای بازی موبایل Tekken‌اشنا شوید.


منبع Toucharcade
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده