نویسنده: بخش تبلیغات
// چهار شنبه, ۱۸ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۳۰

با داگالا دوستان‌ خود را به چالش بکشید و رقابت کنید

داگالا (Dagala)، مجموعه‌ای از بازی‌های شدیدا چالشی و هیجان‌انگیز است که به شما اجازه می‌دهد تا با دعوت از دوستان خود، با آنها رقابت کنید.

تا به‌‌حال شده که به دنبال یک بازی شدیدا رقابتی باشید تا در میدان نبرد دوستان خودتان را به چالش بکشید؟‌ داگالا نرم‌افزاری کاربردی و شدیدا رقابتی است که با گردهم آوردن مجموعه‌ای از بازی‌های سرگرم‌کننده و چالشی، به گیمر‌ها اجازه می‌دهد تا با دعوت از دوستان‌شان مسابقه‌ای هیجان انگیز را داشته باشند. داگالا مجموعه‌ای از جذاب‌ترین بازی‌های آنلاین را در یک نرم‌افزار جمع کرده و می‌توانید تنها در چند ثانیه وارد بازی‌هایی رنگارنگ و شدیدا اعتیادآور شوید تا با ثبت بالاترین رکورد، پیشتاز بودن خودتان را ثابت کنید. یکی از ویژگی‌های هیجان‌انگیز داگالا، مسابقه‌های آنلاین است. در کنار بخش تمرینی که همیشه در دسترس قرار دارد، در بخش آنلاین، با حریف‌های قدری از سراسر ایران روبه‌رو می‌شوید و با آنها رقابت می‌کنید. رقابت‌هایی که در کنار هیجان بالا، کری خواندن هم بخشی از آن است و می‌توانید هم آرزوی موفقیت کنید،‌ یا با یک لبخند ساده خفن‌ترین بازیکن بودن‌تان را به رخ بکشید.

بازی داگالا / Dagala
بازی داگالا / Dagala
بازی داگالا / Dagala

ورزشی، فکری، مهارتی یا پرشی، در کدام مهارت دارید؟ داگالا بازی مخصوص شما را برای رقابت و بردن جایزه دارد

اما وقتی بحث رقابت می‌شود، لیگ‌ها جایی است که تمام بازیکنان، برترین بودن خودشان را به نمایش می‌گذارند. با شرکت در لیگ‌‌های داگالا و شکست رقبای خودتان، جوایز نفیسی را برنده شوید. بازی های لیگ به صورت حذفی انجام ‌می‌شوند و در هر بازی، شخصی که دو بار پیروز شود، برنده خواهد بود. تازه داگالا ۲۰ تا بازی اعتیادآور و هیجان‌انگیز دارد که در چهار دسته‌بندی، قرار گرفته‌اند:‌ ورزشی، فکری، مهارتی و پرشی. هر کدام از دسته‌ها بازی‌های سخت و البته سرگرم‌کننده‌ای دارند که باید با تمرین در آنها، به مصاف حریف‌ها بروید. هدایت ماشین‌ها، حل معما، بازی Snake، پینت‌بال،‌ اسپینر و خیلی بازی‌های دیگر تنها در چند ثانیه در دسترس‌تان قرار می‌گیرند و می‌توانید با تمرین کردن، مهارت و هوش و هیجان خودتان را کنترل کنید و برای پیروزی تلاش کنید.

البته داگالا قرار نیست که تنها به چندتا بازی و لیدربورد برترین بازیکنان و چند تا لیگ خلاصه شود و به مرور بازی‌های چالشی جدیدی به داگالا اضافه می‌شوند. پس منتظر چی هستید، داگالا رو نصب کنید، ثبت‌نام کنید و با دعوت از دوستان‌ خود یا پیدا کردن حریف‌های تصادفی، رقابتی نفس‌گیر و هیجان‌انگیز را با جوایزی عالی تجربه کنید. فراموش نکنید که داگالا رو نمیشه فراموش کرد!

بازی داگالا / Dagala
بازی داگالا / Dagala
بازی داگالا / Dagala

پایان رپورتاژ آگهی/.

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومجی هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده