نویسنده: علی نوروزی
// چهار شنبه, ۹ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۵۹

بازی Horizon Zero Dawn به فروش ۷.۶ میلیون نسخه‌ای دست یافت

کمپانی سونی از فروش ۷.۶ میلیون نسخه از بازی اکشن نقش‌آفرینی Horizon Zero Dawn خبر داد.

در تازه‌ترین اخبار بازی، کمپانی سونی اعلام کرد که بازی Horizon Zero Dawn به فروش تاثیربرانگیز ۷.۶ میلیون نسخه‌ای دست یافته است که رکورد جدیدی برای این بازی اکشن نقش آفرینی جهان‌باز به شمار می‌آید.

کمپانی سونی اعلام کرد که رکورد جدید بازی Horizon Zero Dawn در زمینه فروش با یک سالگی این بازی مصادف شده است و فروش ۷.۶ میلیون نسخه‌ای بازی شامل فروش فیزیکی و دیجیتالی بازی از فروشگاه پلی استیشن است. همچنین هرمن هالست، رئیس استودیو گوریلا گیمز درباره این دستاورد بزرگ اذعان داشت:

ما هدف جاه‌طلبانه‌ای برای Horizon Zero Dawn داشتیم و با نزدیک‌شدن به زمان انتشار بازی می‌دانستیم که بازیکنان بسیار هیجان‌زده هستند، اما این حجم از فروش حقیقتا شگفت‌انگیز است. از زمان انتشار بازی Horizon Zero Dawn میلیون‌ها بازیکن برای کشف اسرار انسان‌های پیشین در ماموریت‌ها با الوی همراه شده‌اند. ما امیدواریم که بازیکنان به همان اندازه‌ای که ما از ساخت بازی لذت بردیم، از تجربه بازی لذت ببرند.

به این مناسبت استودیو گوریلا گیمز فردا یک باندل آواتار شامل آواتار کاراکترهای بازی Horizon Zero Dawn و یک تِم جدید حاوی برخی از تصاویر خیره‌کننده خلق‌شده توسط هواداران در بخش Photo Mode را به صورت رایگان برای پلی استیشن 4 منتشر خواهد کرد.

واضح است که تغییر سیاست‌های استودیو گوریلا گیمز برای خلق یک بازی جدید به جای ساخت یک بازی دیگر از مجموعه بازی‌های تیراندازی اول-شخص Killzone نه‌تنها برای این استودیو بلکه برای کمپانی سونی هم موفقیت‌های بسیاری را به دنبال داشته است و به نظر می‌رسد که احتمالا در آینده شاهد بازی‌های بیشتری از Horizon باشیم.

بازی Horizon Zero Dawn در تاریخ دهم اسفندماه ۱۳۹۵ (۲۸ فوریه ۲۰۱۷) به صورت انحصاری برای پلی‌استیشن 4 منتشر شد. این بازی در بررسی زومجی نمره ۹ را دریافت کرد که خلاصه‌ای از آن به شرح زیر است:

بازی Horizon Zero Dawn از آن دست آثاری است که آن را تحسین خواهید کرد. این بازی یک ریسک بزرگ بود که موفقیت آن در هاله‌ای از ابهام قرار داشت. اما استودیو گوریلا گیمز به خوبی نشان داد که مهم نیست یک بازی با اصل نسب باشد یا یک بازی جدید، مهم این است که ریسک را بپذیرید و روی تمامی عناصر بازی به بهترین شکل ممکن کار کنید. در نهایت نتیجه چیزی خواهد شد که بازیکنان عاشقش شوند. Horizon Zero Dawn شما را عاشق خود خواهد کرد.

 شما می‌توانید نظرات خود را درباره این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.


منبع Eurogamer
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده