نویسنده: علی مطوری
// چهار شنبه, ۹ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۲۹

بازی Metro Exodus کارت گرافیک شما را به چالش خواهد کشید

به لطف شماره‌ی جدید مجله‌ی آمریکایی گیم‌ اینفورمر اطلاعات تازه‌ای از بازی مورد انتظار Metro Exodus منتشر شده است.

استودیو 4A Games در مصاحبه‌ تازه‌ی خود با مجله‌ی گیم‌ اینفورمر بیان می‌کند که آنها بازهم قصد دارند با فراتر رفتن از مرزهای گرافیکی، استاندارد طلایی جدیدی روی کامپیوتر و کنسول‌های رده‌بالا به جای بگذارند؛ به طوری که یکی از اهداف اصلی آنها پشتیبانی از رزولوشن 4K و HDR در کنسول ایکس باکس وان ایکس است. جان بلوچ، مدیر اجرایی تولید بازی Metro Exodus می‌گوید:

ما امیدوار هستیم که بازی‌های مترو را در استانداردی نگه داریم که همه برای معیارسنجی خود به آن نیاز دارند. ما عاشق منفجر کردن کارت‌های گرافیکی هستیم (با خنده).

نویسنده‌ی مجله‌ی گیم‌ اینفورمر که این بازی را از نزدیک تجربه‌ کرده است در ادامه می‌گوید:

به عنوان کسی که به‌تازگی نسخه‌ی Redux هر دو بازی Metro 2033 و Metro: Last Light را تجربه کرده‌ام، بالا رفتن کیفیت بصری این بازی هنوز هم نسبت به آثار قبلی، تاثیرگذار و واقعا فوق‌العاده است. Exodus در جزئیات بافت اشیا روی زمین پیشرفت چشمگیری داشته و با توجه به قدرت موتور گرافیکی جدید بازی، نحوه‌ی عبور نور از میان مه رادیواکتیو مسکو توجه شما را به خود جلب خواهد کرد.

علاوه بر همه‌ی اینها گفته می‌شود محیط بازی باشکوه‌تر از قبل طراحی شده است و همچنین مدل شخصیت‌ و موجودات آن با داشتن جزئیات بیشتر، در بخش انیمیشن هم‌ پیشرفت چشمگیری نسبت به نسخه‌های قبلی داشته‌اند. اینطور که به نظر می‌رسد Metro Exodus در مسیر درستی در حال حرکت است و ما هم امیدوار هستیم 4A Games این سری را به بهترین نحو به پایان برساند.


منبع GamePur
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده