نویسنده: فریده صالحی
// پنجشنبه, ۱۰ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۲۲:۳۲

فیلمبرداری فیلم Gemini Man آغاز شد

ویل اسمیت به‌تازگی با انتشار تصویری به همراه انگ لی در صفحه رسمی اینستاگرام خود، آغاز رسمی مرحله فیلمبرداری فیلم Gemini Man را به طرفدارانش اعلام کرد.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، ویل اسمیت به‌تازگی در صفحه رسمی اینستاگرام خود تصویری منتشر کرد و به طرفدارانش اعلام کرد که مرحله فیلمبرداری فیلم Gemini Man به طور رسمی آغاز شده است. براساس برنامه‌ریزی سازندگان این فیلم، یعنی کمپانی پارامونت پیکچرز (Paramount Pictures) و همچنین کمپانی اسکای دنس (Skydance)، این اثر برای اکران در تاریخ ۴ اکتبر ۲۰۱۹ (۱۲ مهر ۱۳۹۸) تنظیم شده است.

فیلم Gemini Man داستان یک مامور پا به سن گذاشته‌ی آژانس امنیت ملی با نام هنری بروگن با بازی ویل اسمیت، را روایت می‌کند که در آستانه‌ی بازنشستگی از طرف سازمان مورد هدف مرگ قرار می‌گیرد. او در ادامه متوجه می‌شود کسی که برای کشتن وی آمده، یک نسخه‌ی جوان‌شده و تکامل‌یافته از خودش بوده که می‌تواند تمامی حرکات و قدم‌های او را پیشبینی کند و قرار است جایگزین وی در آینده شود. اسمیت در این فیلم قرار است دو نقش را بر عهده داشته باشد. کارگردانی فیلم Gemini Man بر عهده انگ لی خواهد بود و علاوه بر ویل اسمیت، پیش از این حضور مری الیزابت وینستد و کلایو اوون نیز در این فیلم تایید و اعلام شده است.

دیوید بنیاف، نویسنده سریال Game of Thrones (بازی تاج و تخت)، کار نوشتن فیلمنامه فیلم Gemini Man را بر عهده دارد. کمپانی اسکای‌دنس بیش از دو دهه است که حقوق ساخت این فیلم را در اختیار دارد. جری بروکهایمر و دان مورفی نیز به‌عنوان تهیه کننده اجرایی در این پروژه حضور خواهند داشت. فیلم Gemini Man به نویسندگی دارن لمکه، در ابتدا قرار بود توسط کمپانی والت دیزنی در سال ۱۹۹۷ منتشر شود، اما فناوری جلوه‌های ویژه آن زمان هنوز آمادگی و توانایی لازم را نداشت تا از یک بازیگر برای دو نقش استفاده شود. جاناتان هنزلی، استیون جی ریول، اندرو نیکول و کریستوفر ویلکینسون به‌صورت مقطعی کار نوشتن فیلمنامه این فیلم را بر عهده داشته‌اند و حتی تونی اسکات برای مقطعی کوتاه کارگردانی فیلم Gemini Man را بر عهده گرفته بود.


منبع ComingSoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده