نویسنده: علی نوروزی
// پنجشنبه, ۱۰ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۰۲

تاریخ انتشار بازی Little Triangle برای نینتندو سوییچ مشخص شد

استودیو کاتن‌گیم تاریخ انتشار بازی اکشن ماجراجویی و مبارزه‌ای Little Triangle را برای کنسول نینتندو سوییچ اعلام کرد.

در جدیدترین اخبار بازی، استودیو کاتن‌گیم اعلام کرد که بازی Little Triangle در تاریخ دهم اسفندماه (۱ مارس) برای کنسول نینتندو سوییچ منتشر خواهد شد. این بازی مستقل دارای بخش تک‌نفره با دو میزان سختی و حتی یک حالت بتل رویال برای بخش چندنفره است.

بازی مستقل Little Triangle ادعا می‌کند که بیش از ۶۰ کاراکتر مثلثی شکل، بیش از ۳۵ مرحله متنوع، ۶ مبارزه با باس‌ها و ۳۰ نقشه مختلف برای حالت بتل رویال را در اختیار بازیکن می‌گذارد. حالت پلتفرمر دارای دو درجه سختی دشوار و ساده است که به مهارت زیادی در دابل جامپ نیاز دارد. همچنین ترکیب عناصر بخش تک‌نفره با بخش چندنفره بازی عاملی است که باعث می‌شود حالت بتل رویال بسیار شگفت‌انگیز و جذاب باشد.

Little Triangle

این بازی توسط کمپانی Dreamoji مستقر در شانگهای منتشر شده است که یک کمپانی اختصاصی برای انتشار بازی‌های ژاپنی در سایر نقاط جهان به حساب می‌آید. همچنین این بازی توسط استودیو کاتن‌گیم توسعه یافته است که در شانگهای مستقر است و موفقیت‌های زیادی در کارنامه آنها به چشم می‌خورد.  

بازی Little Triangle در تاریخ دهم اسفندماه (۱ مارس) برای کنسول هیبریدی نینتندو سوییچ منتشر خواهد شد. این بازی در حال حاضر در ایکس‌ باکس وان در دسترس است و نسخه پلی‌ استیشن 4 و PC بازی تنها در برخی از کشور‌های آسیایی منتشر شده است. شما می‌توانید نظرات خود را در خصوص این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید. 


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده