نویسنده: محمد شیرزاده
// چهار شنبه, ۹ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۲۹

ظاهر جدید Iron Man و Black Widow در پوستر تبلیغاتی جدید Avengers: Infinity War

پوستر جدید فیلم انتقام جویان: جنگ بی‌نهایت (Avengers: Infinity War) ظاهر جدید مرد آهنی و بلک ویدو را به نمایش می‌گذارد.

اولین تریلر فیلم سینمایی انتقام جویان: جنگ بی نهایت صحنه‌های اکشن بسیار زیادی داشت و در کنار آن توانستیم تقریبا تمامی ابرقهرمانان دنیای سینمایی مارول را مشاهده کنیم. حال تصویر تبلیغاتی جدیدی از این فیلم منتشر شده که ظاهر جدید مرد آهنی و بلک ویدو را به نمایش می‌گذارد.

در تصویر تبلیغاتی‌ای که از فیلم منتشر شده است، تونی استارک دو مورد جدید را به لباس مرد آهنی‌اش اضافه کرده است: یک دست مصنوعی و یک جفت بال. همچنین احتمالاتی مطرح شد که در یکی از صحنه‌های تریلر فیلم در رویداد سوپربول، تونی استارک یکی از دستانش را از دست داده است. هنوز مشخص نیست تونی استارک چگونه دستش را از دست می‌دهد، اما به نظر می‌رسد قرار است یک دست مصنوعی پیشرفته داشته باشد. درباره بال‌ها هم باید خاطرنشان کرد که تونی استارک هیچ‌وقت برای پرواز کردن به آن‌ها نیاز نداشته است، اما حضورشان روی لباس او ظاهر جذاب‌تری به مرد آهنی می‌دهند.

تغییرات بلک ویدو به اندازه مرد آهنی نیستند، اما بخش‌هایی از لباسش به رنگ سبز در آمده است که باعث شده تا حدودی یادآور همکاری‌اش با هالک باشد. تصویر تبلیغاتی را می‌توانید در ادامه مشاهده کنید.

avengers infinity war

همچنین در یکی از محصولات تبلیغاتی انتقام‌جویان: جنگ بی‌نهایت می‌توانیم یکی از شخصیت‌های شرور جدید فیلم را مشاهده کنیم. یکی از ماگ‌های تبلیغاتی فیلم، تانوس را در کنار فرقه سیاه (Black Order) و یک شخصیت منفی جدید نشان می‌دهد. با وجود اینکه این شخصیت منفی هویت مشخصی ندارد، یکی از وب‌سایت‌های هواداران مدعی شده که این شخصیت منفی کسی نیست جز Warbringer که یک رهبر جنگی قبیله چیتاری است و اولین بار در سال ۲۰۱۵ و در کمیک‌های نووا (Nova) حضور پیدا کرد.

درست و غلط بودن تمامی این احتمالات در تاریخ ۴ می ۲۰۱۸ (۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۷) و با اکران انتقام‌جویان: جنگ بی‌نهایت مشخص می‌شود. کارگردانی این فیلم با جو و آنتونی روسو است که دو فیلم قبلی کاپیتان آمریکا را نیز کارگردانی کرده‌اند و قرار است فیلم بدون عنوان انتقام جویان 4 را نیز کارگردانی کنند.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده