نویسنده: علی نوروزی
// پنجشنبه, ۱۰ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۰۱

بازی Mulaka با یک تریلر هنگام عرضه هیجان‌ انگیز منتشر شد

بازی اکشن ماجراجویی Mulaka برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4 و پی‌سی منتشر شد و به زودی شاهد انتشار آن برای نینتندو سوییچ و ایکس‌باکس وان نیز خواهیم بود.

در تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم توسعه‌دهنده مکزیکی بازی Mulaka یعنی «لینزو» این بازی اکشن ماجراجویی و مبتنی بر اسطوره‌شناسی منطقه‌‌ی تاراهومارا را پس از گذشت چند سال از توسعه برای PS4 و PC منتشر کرده است. همچنین به این مناسبت تریلر هنگام عرضه بازی منتشر شده است که می‌توان آن را در انتهای مطلب مشاهده کرد.

در حالی که بازی Mulaka برای پلی‌استیشن 4 و پی‌سی منتشر شده است، اما این بازی پیش از تاریخ یازدهم اسفندماه (۲ مارس) برای Xbox One و قبل از تاریخ دوازدهم اسفندماه (۳ مارس) برای نینتندو سوییچ منتشر نخواهد شد. تریلر زمان عرضه دنیای بازی و توانایی‌های موجود را به نمایش در می‌آورد که با یک موسیقی فوق‌العاده همراه شده است. بسیاری از مکان‌های بازی بر اساس مکان‌های واقعی پیرامون محل زندگی بومیان تاراهومارا ساخته شده است و می‌توان گفت که این بازی حتی با وجود سبک گرافیکی چندضلعی‌های کم (Low Poly) بسیار به مکان‌های واقعی وفادار بوده است.

بازیکنان در این بازی قادر خواهند بود که به چهار موجود مختلف تبدیل شوند؛ تبدیل شدن به دارکوب برای پرواز، تبدیل به شیرکوهی برای حمله به دشمنان و بالارفتن از دیوارها، تبدیل به خرس برای نابود کردن اشیای بزرگ و همچنین تبدیل به مار برای عبور از آب. اگر می‌خواهید که اطلاعات بیشتری از بازی به دست آورید، پیشنهاد می‌کنیم که تریلر هنگام عرضه بازی را تماشا کنید. همچنین فراموش نکنید که نظرات خود را درباره این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.

دانلود از وب‌سایت آپارات

 


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده