نویسنده: فریده صالحی
// پنجشنبه, ۱۰ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۵۵

مستندی درباره پل واکر، بازیگر مجموعه سریع و خشن در حال تولید است

به‌تازگی اعلام شده که مستندی درباره پل واکر، بازیگر سری فیلم سریع و خشن (The Fast and the Furious) در بخش تلویزیونی کمپانی پارامونت پیکچرز در حال تولید است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، کمپانی پارامونت نتورک (Paramount Network) اعلام کرد که در حال حاضر، در حال تولید یک مستند در رابطه با زندگی پل واکر مرحوم است. مستند I Am Paul Walker (من پل واکر هستم)، تابستان امسال روی پلتفرم کمپانی Paramount Network منتشر خواهد شد. این مستند اختصاصی، توسط دریک مورای تهیه‌کنندگی و همچنین کارگردانی شده است. دریک مورای کارگردانی بوده که در طی چند سال اخیر در ساخت و انتشار چندین مستند با این مدل سبک نقش مهمی داشته است. در مستندهایی که او در طی این سال‌ها ساخته، داستان زندگی و در نهایت مرگ نابهنگام شخصیت‌های بسیار معروف و محبوب مورد بررسی قرار گرفته است. مستند I Am Heath Ledger (من هیث لجر هستم)، مستند I Am Chris Farley (من کریس فارلی هستم) و همچنین مستند I Am Bruce Lee (من بروس لی هستم) از جمله آثاری است که او در طی این سال‌ها ساخته و عرضه کرده است. آخرین اثر مستندی که مورای ساخته، I Am MLK Jr (من مارتین لوتر کینگ جونیور هستم) نام دارد و قرار است در تاریخ ۲ آوریل سال جاری میلادی (۱۳ فروردین ۱۳۹۷) در Paramount Network پخش شود.

ادرین بیوتنهوس، کارگردان مستند من هیث لجر هستم، قرار است مستند من پل واکر هستم را هم کارگردانی کند. به‌تازگی سایت خبری ددلاین گزارشی در رابطه با این مستند منتشر کرده و اطلاعاتی را از آن به اشتراک گذاشته که این اطلاعات به شرح زیر است:

تهیه‌کنندگان این پروژه اعلام کردند که این مستند شامل مصاحبه‌های زیادی با بازیگرانی که تا به امروز با او هم‌بازی شده‌اند، است؛ همچنین افرادی از دوستان و آشنایان واکر که او را خیلی خوب می‌شناختند هم حضور دارند. این مستند تک قسمتی، در میان موضوعات بسیار زیادی، به بررسی زندگی حرفه‌ای و کاری پل واکر می‌پردازد. این بازیگر محبوب علاقه بسیار زیادی به اقیانوس‌های سرتاسر دنیا و همچنین زندگی دریایی داشت. او در طی زندگی خود و بعد از زلزله مخربی که در کشور هائیتی رخ داد، تمام تلاشش را می‌کرد تا بتواند به مردم این کشور کمکی برساند.

پل واکر، در ماه نوامبر سال ۲۰۱۳ به طرز بسیار ناراحت‌کننده‌ای در یک حادثه تصادف رانندگی جان خود را از دست داد و در سن ۴۰ سالگی فوت کرد. او بیشتر از همه به خاطر ایفای نقش یکی از شخصیت‌های اصلی سری فیلم The Fast and the Furious (سریع و خشن) در میان سینما دوستان معروف و محبوب شده است. علاوه بر بازیگری، او به خاطر فعالیت‌های خیرخواهانه و بشر دوستانه‌اش بسیار زبان‌زد است. همانطور که بالاتر هم اشاره شد، او تا به امروز مقدار زیادی به صندوق امداد و حمایت از مردم کشور هائیتی کمک کرده است. مدو واکر، دختر پل، تنها ۱۵ سال سن داشت که پدرش را در این حادثه رانندگی از دست داد. او بعد از فوت پدرش، سازمانی به نام The Paul Walker Foundation (بنیاد پل واکر) برای احترام به او، تاسیس کرد. این بنیاد مدت بسیار کمی بعد از مرگ پل تاسیس شد تا به نوعی مدو بتواند علاقه و اشتیاق پدرش را زنده نگه بدارد. مدو به واسطه این بنیاد و برای زنده نگه داشتن یاد پدرش، همچنان از اقیانوس‌ها و حیات وحش حمایت می‌کند.


منبع ComingSoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده