نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۱۰ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۲۸

مجموعه جنگ ستارگان و مارول بخشی از توسعه ۲.۵ میلیاردی دیزنی‌ لند هستند

دیزنی اعلام کرد که دو مجموعه جنگ ستارگان و مارول نقش مهمی در سرمایه‌گذاری ۲.۵ میلیارد دلاری این کمپانی در پارک تفریحی دیزنی‌ لند خواهند داشت.

بدون شک کمپانی والت دیزنی مجموعه‌های سینمایی بزرگی را در اختیار دارد که از آن در توسعه و گسترش تجارت پارک‌های تفریحی این کمپانی نیز استفاده می‌کند. در حال حاضر دیزنی در حال احداث دو پارک بزرگ تفریحی از مجموعه جنگ ستارگان (Star Wars) در کشور آمریکا هست و حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، این کمپانی اخیرا از سرمایه‌گذاری ۲.۵ میلیارد دلاری برای توسعه و گسترش پارک تفریحی دیزنی‌ لند در شهر پاریس بر مبنای احداث مناطقی برای ایجاد پارک تفریحی مجموعه جنگ ستارگان، مارول (Marvel) و انیمیشن Frozen (فروزن) در این مجتمع تفریحی، خبر داده است. باب ایگر، رئیس کمپانی والت دیزنی، پس از ملاقات اخیرش با امانوئل مکرون، رئیس جمهور کشور فرانسه این طرح را ارائه کرده است. در بیانیه منتشر شده، ایگر گفت:

ما در مورد آینده دیزنی‌لند پاریس بسیار هیجان زده هستیم و همچنان ما روی موفقیت‌های طولانی مدت سرمایه‌گذاری خواهیم کرد. در حال حاضر این مجتمع پیشروترین مقصد توریستی در اروپا است و طبق برنامه توسعه ما، قرار است در این پارک تفریحی شاهد اضافه شدن شخصیت‌ها و مجموعه‌های بی‌نظیر بیشتری به جاذبه‌ها و سرگرمی‌های این مجتمع که مهمان‌ها قرار است آن را تجربه کنند باشیم و این توسعه فرصت‌های جدیدی به این منطقه پویای گردشگری به ارمغان خواهد آورد. 

Marvel

مناطقی که برای ایجاد پارک تفریحی مجموعه جنگ ستارگان، مارول و انیمیشن Frozen، اختصاص داده شده‌اند، در سال ۲۰۲۱ بازگشایی خواهند شد. در حالی که اکنون اطلاعات بیشتری از توسعه پارک تفریحی پاریس در دسترس نیست، اما در حال حاضر این پارک تفریحی در نظر دارد تا از تابستان سال ۲۰۱۸ شخصیت های مارول را معرفی و به این مجموعه اضافه کند. همچنین یک هتل در پارک تفریحی دیزنی‌لند پاریس با تم مجموعه مارول در دست احداث است که این هتل در سال ۲۰۲۰ بازگشایی می‌شود. همچنین پس از موفقیت فوق العاده فیلم Black Panther (پلنگ سیاه) در گیشه، دیزنی در نظر دارد تا از این مجموعه در طراحی و توسعه پارک تفریحی آینده این کمپانی استفاده کند.

در حال حاضر دو پارک تفریحی مجموعه جنگ ستارگان در دو ایالت کالیفرنیا و فلوریدا در آمریکا در دست ساخت است که این دو پارک تفریحی قرار است در سال ۲۰۱۹ بازگشایی شوند. در نمایشگاه D23 سال ۲۰۱۷، دیزنی اطلاعات و تصاویری از این دو پارک تفریحی منتشر کرد؛ اما هنوز مشخص نیست که دیزنی از این الگو برای طراحی پارک تفریحی دیزنی‌لند پاریس نیز استفاده خواهد کرد یا قرار است از یک طرح متفاوت در آن استفاده کند. در این دو پارک تفریحی که از مجموعه جنگ ستارگان برای طراحی و ساخت آن الهام گرفته شده، میهمانان قرار است به سیاره‌ای از این مجموعه که تاکنون آن را مشاهده نکرده‌اند، سفر کنند و در طول آن با شخصیت‌های این مجموعه ملاقات خواهند کرد و داستان‌هایی از این مجموعه را تماشا می‌کنند.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده