نویسنده: علی نوروزی
// چهار شنبه, ۹ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۰۲

آپدیت HDR بازی Witcher 3 به پلی استیشن 4 پرو نیز راه می‌یابد

مارسین موموت از سی‌دی پراجکت رد در توییت جدیدی از طرفداران برای سکوت این استودیو حول آپدیت HDR بازی Witcher 3 عذرخواهی کرد و از انتشار اخبار بیشتر در هفته آینده خبر داد.

در آذرماه امسال بود که استودیو سی دی پراجکت رد، توسعه‌دهنده بازی The Witcher 3: Wild Hunt اعلام کرد که پشتیبانی از قابلیت HDR در کنسول پلی استیشن 4 پرو را در «آینده نزدیک» به این بازی نقش آفرینی اضافه خواهد کرد. حال چندین ماه از اعلام این خبر می‌گذرد، ولی همچنان این بروزرسانی منتشر نشده است و طرفداران کنجکاو هستند تا بدانند چه اتفاقی افتاده و چه زمانی این بروزرسانی در دسترس خواهد بود.

در تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که مارسین موموت، مسئول ارتباطات سی‌دی پراجکت درباره این وضعیت توضیحاتی را ارائه کرده است. موموت در توییتر بابت سکوت استودیو CD Projekt Red عذرخواهی کرد و گفت که آنها هفته آینده اطلاعات بیشتری را در این‌باره به اشتراک خواهند گذاشت.

همانطور که پیش از این اعلام شد، این بروزرسانی شماری از بهبودها و پیشرفت‌های فنی را برای بازی در کنسول پلی‌استیشن 4 پرو به همراه می‌آورد. به لطف قابلیت HDR نیز رنگ‌ها به شیوه‌ای واقع‌گرایانه به نمایش درمی‌آیند و چشم‌اندازها باشکوه‌تر و پرجنب‌وجوش‌تر از قبل به نظر می‌رسند.

این اولین آپدیت پلی‌استیشن 4 پرو برای بازی The Witcher 3: Wild Hunt نیست و استودیو سی‌دی پراجکت پشتیبانی از رزولوشن 4K را سال ۲۰۱۷ به این بازی اضافه کرد که عملکرد کلی بازی را بهبود بخشید. در حال حاضر بازی Witcher 3 از رزولوشن 4K و قابلیت HDR در ایکس باکس وان ایکس پشتیبانی می‌کند که این ویژگی‌ها در آذرماه از طریق یک بروزرسانی در دسترس قرار گرفت. این بازی هم‌اکنون در کنسول‌ها و البته پی سی فوق‌العاده به نظر می‌رسد، اما بروزرسانی‌های جدید کنسول‌ها بازی را وارد مرحله تازه‌ای می‌کند.

استودیو سی‌دی پراجکت در کنار بروزرسانی جدید پلی‌استیشن 4 پرو و پشتیبانی مداوم از بازی Gwent، روی بازی به شدت مورد انتظار Cyperpunk 2077 کار می‌کند. در ماه ژانویه حساب توییتر بازی Cyberpunk 2077 برای اولین بار در چهار سال گذشته شروع به کار کرد که باعث شد بعضی از بازیکنان گمان کنند که به‌زودی خبرهایی از این بازی منتشر خواهد شد.

استودیو سی دی پراجکت رد در نمایشگاه E3 2018 حضور خواهد داشت و شایعاتی مطرح شده است که این استودیو یک نسخه نمایشی از بازی Cyberpunk 2077 را پشت درهای بسته به مطبوعات نشان می‌دهد و در نمایشگاه نیز شاهد یک تریلر جدید از بازی خواهیم بود. نمایشگاه E3 2018 از تاریخ ۱۲ ژوئن تا ۱۴ ژوئن (بازه زمانی ۲۲ خرداد تا ۲۴ خرداد) در شهر لس آنجلس، ایالت کالیفرنیا برگزار خواهد شد. شما می‌توانید نظرات خود را در خصوص این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید. 


منبع gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده