نویسنده: فریده صالحی
// چهار شنبه, ۹ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۲۶

تصویری از پشت صحنه فیلم Shazam منتشر شد

به‌تازگی تصویری از پشت صحنه فیلم شزم (Shazam) منتشر شده که زکری لوی بازیگر نقش شخصیت شزم را با لباس کامل این ابرقهرمان کمپانی دی سی به تصویر کشیده است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، یکی از کاربران طرفدار دنیای دی سی به‌تازگی تصویری از پشت صحنه فیلم Shazam (شزم) منتشر کرده است. ما در این تصویر می‌توانیم اولین شکل نسبتا واضح زکری لوی در نقش ابرقهرمان این اثر یعنی همان شزم را با لباس کامل این شخصیت قدرتمند کتاب‌های کامیک کمپانی دی سی، مشاهده کنیم. همانطور که مشاهده می‌کنید، آنها در حال فیلمبرداری صحنه‌هایی از فیلم شزم هستند. 

در این تصویر منتشر شده از پشت صحنه فیلم شزم، این بازیگر در مقابل دوربین قرار ندارد و صحنه‌ای را ایفا نمی‌کند اما شباهت بسیار زیادی به خود زکری لوی دارد و به احتمال بسیار زیاد خود اوست که در صحنه فیلمبرداری ظاهر شده است. حتی اگر هم خود او نبوده یا به نوعی یکی از بدلکاران او باشد، باز هم ما در این تصویر می‌توانیم نمایی از نسخه نهایی لباس این ابرقهرمان را مشاهده کنیم که شباهت بسیار زیادی به نسخه کمیکی خود دارد. به علاوه، اگر شما کمی توجه خود را به سمت چپ تصویر ببرید، کاملا متوجه حضور مارک استرانگ هم می‌شوید. همانطور که در اخبار پیشین هم ذکر شده بود، استرانگ قرار است نقش دکتر سیوانا را ایفا کند. انتظار می‌رود که در آینده‌ای بسیار نزدیک، ما شاهد انتشار تصویر رسمی‌ای از شخصیت ابر قدرتمند کمپانی دی سی کامیکس باشیم. 

زکری لوی قرار است نقش شخصیت شزم و اشر آنجل هم قرار است نقش شخصیت بیلی بتسون را در فیلم Shazam بازی کنند. مارک استرانگ قرار است نقش شرور و منفی دکتر سیوانا را در این فیلم بازی کند. علاوه بر گریس فولتون، لوی، آنجل و استرانگ، جک دیلن گریزر، یان چن، خوان آرمند و کوپر اندروز، دیگر بازیگرانی هستند که تاکنون حضور آن‌ها در فیلم Shazam رسما تایید و اعلام شده است. هنری گیدن و دارن لمکه هم کار نوشتن فیلمنامه فیلم Shazam را بر عهده داشته‌اند. اخیرا شایعه‌ای منتشر شده مبنی بر اینکه شخصیت سوپرمن با بازی هنری کویل، قرار است در این فیلم حضور داشته باشد. با این حال، این شایعه هنوز تایید یا تکذیب نشده است. 

فیلم Shazam قرار است در تاریخ ۵ آوریل سال ۲۰۱۹ (۱۶ فروردین ۱۳۹۸) به روی پرده‌های سینما برود. دیوید اف. سندبرگ بیشتر برای کارگردانی فیلم‌هایی چون فیلم Annabelle: Creation (آنابل: خلقت) و فیلم Lights Out (هنگام خاموشی) شناخته شده است.

Shazam


منبع ComicBookMovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده