نویسنده: افشین پیروزی
// چهار شنبه, ۹ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۲۹

اکتیویژن امسال ریمستر‌های بیش‌تری منتشر خواهد کرد

کمپانی اکتیویژن اخیرا یک سند تجاری را ثبت کرده که بر اساس آن، امسال شاهد انتشار ریمستر‌های مختلفی از جانب این شرکت خواهیم بود. 

انتشار نسخه ریمستر بازی‌های قدیمی امری طبیعی و رایج در صنعت بازی‌های ویدیویی است و طی سال‌های اخیر، شرکت‌های بزرگی اقدام به انتشار ریمستر بازی‌های قدیمی محبوب‌شان کرده‌اند. یکی از این شرکت‌ها، اکتیویژن است که پیش از این ریمستر‌هایی از قبیل Call of Duty: Modern Warfare Remastered را از جانب آن‌ها شاهد بوده‌ایم. حال در جدید‌ترین اخبار بازی، این شرکت یک سند تجاری را در آمریکا ثبت کرده که در آن، اطلاعاتی از برنامه‌های Activision برای سال ۲۰۱۸ دیده می‌شود و در بخشی از این برنامه‌ها، به انتشار ریمستر‌های جدید هم اشاره شده است. جزییات متن این سند به شرح زیر است:

ما World of Warcraft: Battle for Azeroth و نسخه جدید سری Call of Duty را در نیمه دوم سال ۲۰۱۸ منتشر خواهیم کرد. همچنین انتظار داریم در این سال محتویات جدیدی برای بازی‌های منتشر‌شده خودمان مثل Hearthstone ،Destiny 2 ،Overwatch و Call of Duty: WWII در دسترس قرار دهیم و یک سری از بازی‌های قدیمی خودمان را ریمستر کنیم. همچنین در سال ۲۰۱۸، دو بازی موبایل جدید نیز منتشر خواهیم کرد. 

همچنین ما کماکان روی تجربیات کاملا جدید سرمایه‌گذاری می‌کنیم که شامل دو بازی جدید می‌شوند. به‌علاوه برنامه‌هایی هم برای فعالیت در زمینه تبلیغات و ورزش‌های الکترونیکی داریم. 

به هر حال ممکن است اکتیویژن برنامه‌هایی برای ریمستر کردن بازی‌های خودش، از جمله سری کالاف دیوتی داشته باشد. از آنجایی که نسخه سال ۲۰۱۸ این مجموعه توسط استودیو تری‌آرک ساخته می‌شود، شاید ریمستر بازی‌ای مثل نسخه اول سری Black Ops این استودیو کاری منطقی به نظر برسد. در مجموع Activision انتشار ریمستر‌های جدید در سال ۲۰۱۸ را تایید کرده و حال باید منتظر ماند و دید که چه آثاری توسط این استودیو ریمستر خواهند شد. 


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده