نویسنده: مهرداد داودی
// چهار شنبه, ۹ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۱۵

اطلاعات تازه‌ای از فیلم جدید کارگردان ابد و یک روز منتشر شد

«متری شیش و نیم» جدیدترین اثر سعید روستایی، کارگردان فیلم ابد و یک روز است؛ سید جمال ساداتیان، تهیه کننده این فیلم در مصاحبه‌ای اطلاعات جدیدی در رابطه با این فیلم منتشر کرده است.

سعید روستایی با فیلم «ابد و یک‌ روز» به واسطه ارائه روایتی خیلی خوب از داستان زندگی یک خانواده‌ی فرودست توانست برای مدت‌ها به تیتر یک اخبار سینمای ایران تبدیل شود و خود را به عنوان یک سینماگر مهم مطرح کند. روستایی مدتی می‌شود که مشغول به ساخت فیلم جدیدی به نام «متری شیش و نیم» است. این فیلم هم‌اکنون در مرحله پیش تولید قرار دارد. پیش از این اخباری مبنی بر حضور شهاب حسینی، پیمان معادی و نوید محمد زاده در این فیلم شنیده می‌شد. پس از مدتی هم شایعاتی مبنی خروج شهاب حسینی از این پروژه به دلیل عدم توافق برای مسائل مالی به گوش می‌رسید. حال، سید جمال ساداتیان که تهیه کننده این فیلم محسوب می‌شود، صحبت‌هایی کرده است که هم مسائل مربوط به تیم بازیگری را روشن می‌کند و هم اطلاعات جدیدی از این فیلم می‌دهد.

ساداتیان با اشاره به اینکه پروانه ساخت فیلم «متری شش و نیم» دیر صادر شده است گفت:

به دلیل اینکه پروانه ساخت فیلم دیر صادر شد ما برای ساخت فیلم به سه مشکل برخوردیم. اول اینکه فصل مناسب برای فیلم‌برداری را از دست دادیم. همچنین بازیگران با پروژه‌های دیگر قرارداد داشتند و نمی‌توانستیم فیلم‌برداری را شروع کنیم.

ساداتیان در رابطه با شایعاتی که پیرامون خروج شهاب حسینی از این پروژه مطرح شده بود گفت:

برخلاف اخبار منتشر شده مبنی بر دستمزد بالا و انصراف آقای حسینی از فیلم، تنها دلیل اینکه ایشان از پروژه جدا شدند قراردادشان با یک فیلم دیگر بود که باعث شد نتوانیم با هم در این پروژه همکاری کنیم.

ساداتیان در رابطه با بازیگران قطعی و زمان فیلم‌برداری چنین گفت:

تاکنون حضور پیمان معادی و نوید محمدزاده در فیلم «متری شش و نیم» قطعی شده است. فیلم‌برداری فیلم تابستان سال آینده آغاز می‌شود و اولین نمایش فیلم در جشنواره فجر سال آینده خواهد بود.

همچنین لازم به ذکر است که نوید محمدزاده جایگزین شهاب حسینی نشده است و از ابتدا برای نقش دیگری با این بازیگر توافق شده بود. معادی و محمدزاده پیش از این، سابقه همکاری در فیلم ابد و یک روز به کارگردانی همین سعید روستایی را داشته‌اند.

نظر شما در مورد همکاری دوباره سعید روستایی با نوید محمد زاده و پیمان معادی چیست؟ به نطر شما این زوج هنری در «متری شش و نیم» مانند گذشته درخشان خواهد بود؟


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده