// چهار شنبه, ۹ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۲۸

تریلر داستانی بازی Ash of Gods: Redemption منتشر شد

استودیو AurumDust تریلر جدیدی از بازی تاکتیکی Ash of Gods: Redemption منتشر کرد که داستان بازی را نشان می‌دهد.

تریلر جدیدی از بازی Ash of Gods: Redemption منتشر شد که قسمت‌هایی از داستان این بازی را به تصویر می‌کشد.  پروژه جدید استودیو آروم‌داست (AurumDust) که بودجه توسعه خود را از کمپین کیک‌استارتر (Kickstarter) جمع‌آوری کرده است، شامل روند جالبی هم از نظر داستانی و هم از نظر گیم‌پلی می‌شود. نه تنها تصمیمات شما در گیم‌پلی بازی تاثیر گذار خواهد بود بلکه در آن سو بازیکنان با انتخاب‌های خود می‌توانند چندین روایت داستانی مختلف را تجربه کنند.

در کنار مکانیزم جدید در روند داستانی، کاربران در بازی با قوی شدن هوش مصنوعی دشمنان هم روبرو می‌شوند که در این راستا باید از تاکتیک‌های مختلفی برای شکست آنها استفاده کنند. سیستم کارتی این بازی که در کلاس‌های مختلف آن عملکرد متفاوتی دارد، روش‌های متنوعی را در گیم‌پلی نوبتی این بازی به‌وجود می‌آورد. گفتنی است که پس از اتمام بازی، Ash of Gods: Redemption حالت‌های چند نفره PvP و PvE را در اختیار کاربران قرار می‌دهد که به گفته سازندگان می‌تواند بازیکنان تازه‌کار را به دنیای این بازی دعوت کند.

طراحی هنری، گیم‌ پلی و موسیقی بازی Ash of Gods: Redemption از The Banner Saga و Darkest Dungeon الهام گرفته شده است، طوری که به گفته سازندگان روایت داستانی بازی از سری Banner Saga و دشواری گیم‌پلی از Darkest Dungeon برگرفته شده است.

بازی تاکتیکی و نوبتی Ash of Gods: Redemption در تاریخ نامشخصی از ماه مارس ۲۰۱۸ (اسفند ۹۶ یا فروردین ۹۷) برای دستگاه‌های ایکس ‌باکس وان، پلی ‌استیشن 4، پی سی، آیفون و اندروید منتشر می‌شود. در حالی که هنوز سازندگان تاریخ دقیق انتشار بازی را اعلام نکرده‌اند در ادامه می‌توانید تریلر داستانی آن را تماشا و دانلود کنید.

دانلود ویدیو از آپارات

نظرات خود را در مور این بازی با زومجی در میان بگذارید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده