نویسنده: محمد شیرزاده
// سه شنبه, ۸ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۲۹

کمپانی واینستین در آستانه اعلام ورشکستگی

به تازگی اعلام شده که کمپانی واینستین در آستانه اعلام ورشکستگی است.

براساس جدیدترین اخبار منتشر شده گفته می‌شود کمپانی واینستین به زودی اعلام ورشکستگی می‌کند. اوضاع واینستین پس از اتهامات پی در پی به هاروی واینستین پیرامون فسادهای اخلاقی‌اش در سرازیری بوده است و از آن زمان کمپانی به دنبال یک خریدار بوده است، اما صحبت‌های انجام‌شده به نتیجه نرسیدند.

حال هیئت مدیره Weinstein Company بیانیه‌ای منتشر کرده است که در آن درباره عدم موفقیت در مذاکرات با یک گروه سرمایه‌گذار صحبت شده است. در بیانیه آمده است:

با وجود اینکه متوجه هستیم این نتیجه‌ی بسیار ناخوشایندی برای کارکنان ما، بنیان‌گذاران کمپانی و بقیه قربانیان است، باید بقیه دارایی کمپانی را به فروش برسانیم و در نهایت اعلام ورشکستگی کنیم.

در گزارش لس آنجلس تایمز گفته شده که مذاکرات به‌هم‌خورده چیزی حدود ۵۰۰ میلیون دلار ارزش داشت و قرار بود تمام این مبلغ خرج بخش‌های مختلف کمپانی شود. در این گزارش گفته شده که قرار بود کمپانی با هیئت مدیره جدید تغییر نام دهد و همچنین اکثر اعضای هیئت مدیره جدید متشکل از زنان خواهند بود. با این حال، دفتر دادستان کل نیویورک از کمپانی واینستین شکایت و آن‌ها را به عدم موفقیت در متوقف کردن هاروی واینستین از فساد اخلاقی علیه کارکنان متهم کرد.

هاروی واینستین چند ماه پیش از کمپانی اخراج شد و روزنامه نیویورک تایمز در گزارشی اعلام کرد هاروی واینستین به شاکیان خود حق السکوت داده تا از شکایت خود صرف نظر کنند. از آن موقع به بعد، تعداد بسیار زیادی از کارکنان سابق کمپانی واینستین شروع به اتهام زدن به واینستین کردند.

واینستین که یکی بزرگ‌ترین اسامی شناخته‌شده در هالیوود است، در سال ۱۹۹۹ برای فیلم شکسپیر عاشق (Shakespeare In Love) برنده جایزه اسکار شد و در سال ۲۰۰۳ نیز به خاطر فیلم دارودسته‌های نیویورکی (Gangs of New York) نامزد جایزه اسکار شد.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده