// سه شنبه, ۸ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۵۷

آپدیت جدید Battlefield 1 با محوریت رفع مشکل آپدیت Apocalypse منتشر شد

با انتشار آخرین بسته‌الحاقی بازی Battlefield 1، شاهد پارگی تصویر و افت فریم در تجربه بازیکنان بودیم که در یک آپدیت فوری، این مشکل رفع شد.

چندی پیش بود که آخرین DLC بازی Battlefield 1 با نام Apocalypse در دسترس بازیکنان قرار گرفت. اما با عرضه شدن این بسته الحاقی، بازیکنان دچار مشکل شدند. در جریان مشکل به‌وجود آمده، بازیکنان هنگام تجربه بازی، زمانی که دشمنان را می‌کشتند یا از Assignmentهای اسلحه خود استفاده می‌کردند، دچار افت فریم و پارگی تصویر می‌شدند.

حال طبق جدیدترین اخبار بازی، تیم سازنده یک آپدیت فوری را برای بازی عرضه کرده که در جریان به‌روزرسانی جدید بتلفیلد 1، مشکل ذکر شده به‌طور کامل برطرف شده است. همچنین کمپانی دایس (EA Dice، سازنده بازی Battlefield 1) اعلام کرده که تغییراتی را روی سیستم Assignmentهای بازی و نحوه دریافت جوایز اعمال کرده است.

دیگر برای بالا بردن رتبه خود در میان Assignmentها، نیازی نیست که پنج عدد از Assignmentهایی که روی آن‌ها متمرکز شده‌‌اید تکمیل کنید. از طرفی برای حفظ دشواری و چالش گذشته، آن دسته از Assignmentهایی که Afflictionها را آزاد می‌کنند، در زیر مجموعه Assignmentهای بالا برنده سطح قرار گرفته‌اند تا همانند یک درب برای دسترسی به Afflictionها عمل کنند.

البته این تغییرات روی Afflictionهای گذشته‌تان و پروسه آزادسازی آن‌ها تاثیر گذار نخواهد بود.


منبع VG247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده