// سه شنبه, ۸ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۲۸

مراحل ساخت بازی A Way Out به اتمام رسید

جوزف فرس در جدیدترین توییت‌ خود در حساب کاربری توییترش اعلام کرد که مراحل ساخت بازی A Way Out به پایان رسیده است.

طبق جدیدترین اخبار بازی، جوزف فرس، سازنده بازی A Way Out، در حساب کاربری توییتر خود نوشت که مراحل ساخت بازی A Way Out به‌اتمام رسید. وی در حساب کاربری‌اش نوشته است:

بازی A Way Out گلد شد. من حتی نمی‌توانم هیجان خودم رو توصیف کنم. برای تاریخ سه فروردین ۹۷ آماده باشید.

بازی A Way Out در تاریخ سه فروردین ماه ۹۷ (۲۳ مارس) برای کاربران کامپیوتر، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان عرضه خواهد شد و از آن‌جایی که کمپانی الکترونیک آرتز (Electronic Arts) حق نشر این بازی را برعهده دارد، به‌نظر می‌رسد پنج روز قبل از عرضه بازی، شاهد در دسترس قرار گرفتن نسخه آزمایشی برای کاربران EA Access یا Origin Access باشیم.

بازی A Way Out یک اثر کاملا آنلاین و مشارکتی است که تیم سازنده تضمین کرده که هیچ‌وقت برای بازی کردن تنها نخواهید بود. همچنین الکترونیک آرتز در گذشته اعلام کرده بود که بازی دارای سیستمی است که اگر شما بازی را به صورت کامل خریده باشید، دوست‌تان که بازی را ندارد هم می‌تواند آن را با شما تجربه کند. البته برای این کار چند نکته را باید رعایت کنید. اول اینکه هر دو شخص روی یک پلتفرم قرار داشته باشند و شخص دوم هم دارای اشتراک پلی استیشن پلاس یا ایکس باکس لایو گلد روی کنسول‌ مورد نظر باشد و از آن‌جایی که با یک بازی کاملا آنلاین طرف هستیم، باید به اینترنت متصل باشید.

داستان بازی A Way Out در دهه ۷۰ میلادی حول دو شخصیتی روایت می‌شود که قصد دارند از زندان فرار کنند و شما در قالب این دو شخصیت، باید در جریان مراحل مختلف، از زندان فرار کنید.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده