نویسنده: مهرداد داودی
// سه شنبه, ۸ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۱۵

امیر جعفری به بازیگران فیلم جدید رامبد جوان اضافه شد

طبق جدیدترین اخبار سینمای ایران، به تازگی امیر جعفری به جمع بازیگران جدیدترین فیلم رامبد جوان به نام «قانون مورفی» اضافه شده است.

رامبد جوان که اخیرا به خاطر تولید برنامه خندوانه بیش از پیش شناخته شده بود، با وجود اینکه حدود چهار سال به صورت مداوم مشغول تولید این برنامه‌ی تلویزیونی بود، هیچ‌گاه خود را از سینما دور نمی‌دانست و در خندوانه هم بارها اعلام کرد که تولید این برنامه او را به نوعی از حضور در سینما عقب انداخته است. با این حال رامبد جوان حدود دو سال پیش فیلم نگار را ساخت. جوان اما به تازگی سراغ ساخت یک فیلم جدید رفته است. فیلم «قانون مورفی» جدیدترین تجربه فیلم‌سازی رامبد جوان خواهد بود، این فیلم کمدی اکشن که پروسه فیلم‌برداری خود را از اوایل بهمن‌ماه آغاز کرد، آنطور که پیداست فیلمی پر بازیگر خواهد بود. لوکیشن فیلم‌برداری این فیلم سینمایی در شهر تهران و شمال کشور جریان خواهد داشت. امیر جدیدی، بازیگر فیلم‌هایی چون سیزده، اژدها وارد می‌شود و عرق سرد اولین بازیگری است که برای ایفای نقش در این فیلم جلوی دوربین رفته است. رامبد جوان حضور امیر جدیدی در این فیلم را با انتشار عکس جالبی در صفحه اینستاگرامش اعلام کرد، مضمون این عکس چنین بود:

نسبت خارش هر نقطه از بدن با میزان دسترسی آن نقطه نسبت عکس دارد. قانون مورفی

قانون مورفی

حال طبق اخبار سینما و تلویزیون؛ امیر جعفری بازیگر محبوب سینمای ایران هم در این فیلم حضور خواهد داشت. امیر جعفری اخیرا با حضور در سریال شهرزاد، حضور در شبکه نمایش خانگی را هم تجربه کرده است، او در فیلم‌های سینمایی چون بی‌پولی ، اکسیدان و ساعت ۵ عصر حضور داشته است. جعفری و جدیدی پیش از این در فیلم سیزده سابقه همکاری با یک‌دیگر را داشته‌اند. این فیلم سه بازیگر اصلی خواهد داشت که دوتای‌شان امیر جعفری و امیر جدیدی خواهند بود. جوان برای معرفی جعفری هم از همان روشی استفاده کرد که حضور امیر جدیدی را اعلام کرده بود. او با انتشار پستی در صفحه اینستاگرامش عکس جالبی با مضمون زیر به اشتراک گذاشت:

هر چیز خوب در زندگی یا غیرقانونی است یا غیر اخلاقی یا چاق کننده! قانون مورفی

قانون مورفی

رامبد جوان همچنین تیم تهیه فیلم قانون مورفی را معرفی کرده است. اعضای تیم تهیه این فیلم عبارتند از: تهیه کننده: محمد شایسته، مدیر فیلم‌برداری: حسین جلیلی، طراح چهره پردازی: سعید ملکان، طراح صحنه: امیرحسین قدسی، طراح لباس: رعنا امینی، صدابردار: رشید دانشمند، برنامه‌ریز و دستیار اول کارگردان: پانته آ حسینی، جانشین تولید: محمود اتحادی، نویسنده‌گان: محمدعلی حسینی، پوریا شجاعی، بازنویسی فیلمذنامه پویا مهدوی زاده و عکاس: مریم تخت کشیان.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده