نویسنده: علی نوروزی
// دوشنبه, ۷ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۰۴

بازی های جدید ماه مارس Xbox Game Pass مشخص شدند

کمپانی مایکروسافت اسامی بازی‌های جدید سرویس Xbox Game Pass در ماه مارس را اعلام کرد.

از زمان معرفی سرویس Xbox Game Pass، این سرویس دسترسی به بسیاری از بازی‌های ایکس باکس وان و ایکس باکس 360 را تنها با پرداخت ۱۰ دلار در ماه برای بازیکنان فراهم کرده است و حال در تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که به زودی فهرست بازی‌های این سرویس گسترش خواهد یافت.

به‌تازگی کمپانی مایکروسافت در سایت خبری ایکس‌باکس (Xbox Wire) از راهیابی هشت بازی جدید به سرویس Xbox Game Pass خبر داد و اظهار داشت که بازی Rise of the Tomb Raider یکی از این بازی‌ها خواهد بود. در مجموع فهرست بازی‌های ماه مارس Xbox Game Pass شامل بازی Sea of Thieves، بازی Rise of the Tomb Raider و شش بازی دیگر است که نام آنها را می‌توانید در ادامه مشاهده کنید.

کمپانی مایکروسافت ماه گذشته اعلام کرد بازی Sea of Thieves یکی از اولین بازی‌های انحصاری کنسول ایکس‌باکس وان است که در روز نخست انتشار به سرویس Xbox Game Pass راه می‌یابد. همچنین مایکروسافت در نظر دارد تا همه بازی‌های انحصاری ایکس‌باکس وان را از همان روز عرضه برای کاربران ایکس‌باکس گیم پس نیز در دسترس قرار دهد که شامل بازی‌های Crackdown 3 و State of Decay نیز می‌شود و این در حالی است که بازی‌هایی چون بازی Halo 5: Guardians و بازی Halo Wars 2 در حال حاضر در این سرویس در دسترس است.  

بازی Sea of Thieves همزمان با انتشار نسخه‌های فیزیکی و دیجیتالی در تاریخ بیست و نهم اسفندماه (۲۰ مارس) در دسترس کاربران سرویس Xbox Game Pass قرار خواهد گرفت و احتمالا سایر بازی‌ها نیز نزدیک به آغاز ماه مارس به این سرویس اضافه شوند. شما می‌توانید نظرات خود را در خصوص این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده