نویسنده: سارا مرتضوی
// دوشنبه, ۷ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۲۹

تریلر جدید بازی Shenmue III منتشر شد

به‌تازگی تریلری جدید از بازی Shenmue III با موضوع نمایش محیط و کاراکترهای بازی منتشر شد.

 روز گذشته و در جریان کنفرانس Magic Monaco 2018، یو سوزوکی سازنده بازی Shenmue III از تریلر جدید این بازی رونمایی کرد. نسخه کوتاه این تریلر اولین بار در جریان Gamescom 2017 و به‌طور خصوصی به نمایش درآمده بود و حالا پس از گذشت شش ماه نسخه کامل این ویدیو در دسترس همگان قرار گرفته است.

این تریلر اطلاعات جدیدی مانند مینی‌گیم‌ها و ماموریت‌های جانبی بازی را در اختیار بینندگان قرار می‌دهد. هرچند با توجه به مدت زمان گذشته از ساخت این تریلر به احتمال زیاد در بخش طراحی و گرافیک بازی شاهد تغییراتی خواهیم بود.

با نگاهی به تصاویری که چندی پیش از بازی Shenmue 3 منتشر شد می‌توان به‌خوبی پیشرفت گرافیکی بازی را حس کرد. شاید یکی از دلایل این پیشرفت را بتوان در همکاری استودیو سازنده یعنی استودیو YS Net با کمپانی دیپ سیلور (Deep Silver) برای انتشار بازی دانست که این همکاری خود در ادامه منجر به اضافه شدن تیم استودیو مستقل Lakshya Digital برای طراحی شخصیت‌های بازی به مجموعه شد.

بازی Shenmue III نیمه دوم سال ۲۰۱۸ میلادی به‌طور انحصاری برای کامپیوتر و پلی‌استیشن 4 منتشر خواهد شد. در ادامه می‌توانید نسخه کامل تریلر را در وب‌سایت زومجی مشاهده کنید. (ویدیویی زیر به‌دلیل ضبط از روی صفحه پروژکتور ممکن است کیفیت چندان مطلوبی نداشته باشد.) 

دانلود از آپارات


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده