// دوشنبه, ۷ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۲۹

تریلر معرفی بازی Battlefield 2018 در راه است

رندی ایونز، کارگردان ارشد بخش ویدیویی دایس، در جدیدترین توییت خود اعلام کرد که تریلر معرفی جدیدترین نسخه بازی Battlefield در راه است.

کمپانی الکترونیک آرتز (Electronic Arts) و استودیو دایس (EA Dice) در حال کار روی جدیدترین نسخه بازی Battlefield هستند و با توجه به توییت اخیر رندی ایونز، به‌نظر می‌رسد تا چند ماه آینده شاهد تریلر رونمایی بازی Battlefield 2018 باشیم.

طبق جدیدترین اخبار بازی، رندی ایونز در جریان توییت خود نوشت:

ویدیو رونمایی Battlefield 2018 در راه است.

این جمله، تنها اطلاعاتی است که از این بازی در دست است و متاسفانه زمان دقیق یا احتمالی برای تریلر معرفی جدیدترین نسخه سری بتلفیلد وجود ندارد. همچنین زمانی که به سه نسخه اخیر بازی نگاه می‌کنیم، می‌بینیم که بازی Battlefield 1 در ماه می، بازی Battlefield Hardline در ماه ژوئن و بازی Battlefield 4 در ماه مارس و پس از چند تیزر کوتاه معرفی شد.

هیچ بازه زمانی دقیقی برای حدس و گمان وجود ندارد و امیدواریم تا بهار ۲۰۱۸ شاهد معرفی این بازی به صورت رسمی و با یک تریلر هیجان انگیز باشیم. ویدیو معرفی بازی بتلفیلد 1، همچنان پربازدیدترین ویدیو بازی در یوتیوب است و تا به امروز تقریبا ۵۵ میلیون کاربر آن را مشاهده کرده و دو میلیون کاربر نیز آن را پسندیده‌اند. شایعاتی وجود دارد که داستان و فضای جدیدترین نسخه بتلفیلد در جنگ جهانی دوم است اما هیچ تاییدیه یا مدرکی وجود ندارد.

با تمام این تفاسیر باید منتظر یک تریلر هیجان انگیز دیگر از سوی دایس باشیم زیرا این استودیو خوب می‌داند که چگونه هواداران را محو خود کند.


منبع AOTF
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده