نویسنده: مهرداد داودی
// یکشنبه, ۶ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۰۲

تاریخ پخش سریال گلشیفته با بازی مهناز افشار مشخص شد

به تازگی تاریخ پخش سریال گلشیفته به کارگردانی بهروز شعیبی مشخص شده و پوستر آن نیز منتشر شده است. در این سریال بازیگرانی چون مهناز افشار و هومن سیدی حضور خواهند داشت.

مدتی است که اخباری مبنی بر ساخت سریال گلشیفته به کارگردانی بهروز شعیبی و تهیه‌کنندگی علی اکبر نجفی برای شبکه نمایش خانگی به گوش می‌رسد. از مدتی پیش نیز کم کم بازیگران این سریال معرفی شدند که از این بازیگران می‌توان به هومن سیدی، بهاره کیان افشار، مهدی هاشمی، سیامک انصاری، شیلا خداداد، محمد بحرانی، نازنین بیاتی و امیر مهدی ژوله اشاره کرد. سرمایه‌گذاری این مجموعه هم بر عهده صادق یاری خواهد بود و مهدی یاری نیز جانشین تهیه‌کننده است. صاحب امتیاز این مجموعه هم موسسه سرو رسانه پارسیان خواهد بود. امروز و به گزارش سینمادیلی، مهناز افشار، بازیگر نام‌آشنای سینما به لیست بازیگران این سریال اضافه شد. هومن سیدی، بهاره کیان افشار و مهناز افشار پیش از این در سریال «عاشقانه» سابقه همکاری داشته‌اند. همچنین پوستر این سریال هم منتشر شد که از آن می‌توان فهمید که قسمت اول سریال «گلشیفته» از تاریخ ۹ اسفندماه و با قیمت پنج هزارتومان از طریق شبکه خانگی پخش خواهد شد. در زیر می‌توانید پوستر منتشر شده از این سریال را مشاهده کنید.

سریال گلشیفته

پیش از این نیز طراح گریم این سریال یعنی فاطمه کمالی ادعا کرده بود که گلشیفته سریالی رئال است و فضای آن مفرح است. در خلاصه این سریال نیز آمده است که گلشیفته در ژانر کمدی-اجتماعی تولید خواهد شد. تاکنون نیز اخباری مبنی بر نقش سیامک انصاری در این سریال منتشر شده است؛ طبق این اخبار انصاری در این سریال ایفاگر نقش سرپرست یک تیم فوتبال پرطرفدار پایتخت خواهد بود. گلشیفته اولین سریال بهروز شعیبی برای شبکه نمایش خانگی محسوب می‌شود. مدتی پیش هم تیزر این سریال منتشر شد که شما در زیر می‌توانید آن را ببینید.

دانلود از آپارات


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده