نویسنده: علی ولی خانی
// یکشنبه, ۶ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۰۱

دو بازی اول سری Turok به ایکس باکس وان خواهند آمد

ریمستر Turok و Turok 2: Seeds of Evil در پایان این هفته برای ایکس‌باکس وان منتشر خواهد شد.

طبق اعلام استودیو Night Dive، نسخه‌ی ریمستر شده‌ی دو بازی Turok و Turok 2: Seeds of Evil که به ترتیب در سال‌های ۱۹۹۷ و ۱۹۹۸ منتشر شده‌اند، به طور دیجیتالی در یازدهم اسفند (دوم مارس) به قیمت ۱۹.۹۹ دلار برای ایکس باکس وان منتشر خواهد شد. هر دو بازی هم‌اکنون روی کامپیوتر‌های شخصی در دسترس هستند.

ویدیوی معرفی این ریمستر برای ایکس باکس وان را همراه با بخش‌هایی از این دو بازی در زیر تماشا کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

دانلود ویدیو از آپارات

درباره‌ی Turok

Turok بازگشته و دیگر هیچ دایناسوری در امان نیست! وقتی این بازی برای اولین بار در سال ۱۹۹۷ منتشر شد، Turok طرفداران بازی‌های کامپیوتری را با دنیایی مملو از دشمنان خطرناک، تله‌ها، معماها و سلاح مرگبار آشنا کرد که آماده‌ی کشف شدن بود. حالا این بازی کلاسیک بازگشته تا با جلوه‌های بصری بهتر و کلی خصوصیت جدید، شما را بار دیگر به دنیای جذاب خود ببرد.

سرزمین گم‌ شده...

دنیایی که زمان در آن معنایی ندارد و شر و پلیدی هیچ محدودیتی نمی‌شناسد. تورک، مسافر زمانی که از دنیایی فراموش‌شده می‌آید، سر از سرزمینی پر از خشونت و نزاع در می‌آورد. یک ارباب شیطانی با نام «کهنه سرباز» قصد دارد با استفاده از یک شئ باستانی با نام «کرونوسپتر» سیر زمان را در هم بشکند و فرمانروای کیهان شود. هزاران سال پیش، برای اینکه «کرونوسپتر» به دست افرادی با امیال شیطانی نیفتد، آن را خورد و تکه‌هایش را پراکنده کردند. «کهنه سرباز» دستگاهی ساخته که با استفاده از آن قصد دارد قطعات «کرونوسپتر» را در کنار هم جمع و سپس با جهت‌دهی به قدرت ماورایی آن، چهار چوب زمان و مکان را درهم بشکند تا حاکم کل جهان هستی شود. تورک سوگند خورده که هر هشت تکه‌ی «کرونوسپتر» را پیدا کند و به نقشه‌ی شیطانی «کهنه سرباز» پایان دهد... 

نکات کلیدی

  • دنیای خیالی کاملا سه بعدی
  • دویدن، پریدن و بالا کشیدن در تمامی جهات این دنیای سه بعدی، همراه با قابلیت نگاه و هدفگیری در همه‌ی جهت‌ها بدون حرکت کردن
  • دشمنان باهوشی که برای وحشیگری ساخته شده‌اند
  • دشمنان به گونه‌ای طراحی شده‌اند که هر کدام رفتار منحصربه‌فرد خودشان را داشته باشند
  • وجود چهارده سلاح فوق پیشرفته، از نارنجک انداز گرفته تا مسلسل‌های پلاسمایی، سلاح موجودات فضایی، موشک انداز چهارتایی و حتی توپ اتمی!
  • دنیا و محیط‌هایی که در طول بازی به وضوح تعاملشان را با همه چیز مشاهده خواهید کرد
  • تار عنکبوت‌هایی که تاب می‌خورند. حباب‌هایی که روی آب شکل حلقه به خود می‌گیرند. گلوله‌هایی که کمانه‌ می‌کنند. درختانی که منفجر می‌شوند و به زمین می‌افتند و آبشارهایی که از دمای زیاد، می‌جوشند
  • دایناسورهای متنوع
  • پرندگان شکاری با دندان‌های تیز، ترایسراتاپس‌هایی که مجهز به توپ جنگی هستند، پیاده نظام یک ارتش فضایی و تی‌-رکسی که مجهز به سیستم ردیابی لیزری است و هر حرکت شما را دنبال می‌کند

درباره‌ی Turok 2: Seeds of Evil

بعد از شکست «کهنه سرباز»، تورک «کرونوسپتر» را به دهانه‌ی یک آتش‌فشان می‌برد تا آن را نابود کند. متاسفانه نیروی انفجار باعث بیدار شدن یک دشمن مرگبارتر،‌ «پریماگن»، می‌‌شود. تورک بار دیگر برای برپایی صلح در جهان به پا می‌خیزد و در برابر «پریماگن» شرور که قصد تلفیق زمین با دنیای مردگان را دارد، به مبارزه می‌پردازد.

شکارچی دایناسورها برگشته...

دربرابر ۳۵ نوع دشمن مختلف با توانایی‌های گوناگون بجنگید و راه خود را به جلو باز کنید. از دایناسورهای پرنده‌ی ماقبل تاریخی و گوشت‌خواران جهش یافته گرفته تا نبرد نهاییتان، در هیچ نبردی نباید شکست بخورید.

دشمنان شما باهوشند!‌ آنقدر باهوش که می‌دانند باید گروهی حمله کنند، در زمان مناسب پا به فرار بگذارند یا حین تیراندازی شما، سنگر بگیرند.

بسته به عضوی از بدن که آسیب می‌بیند، دشمنان شما دچار تشنج و لرزه در آن قسمت از بدن می‌شوند.

نکات کلیدی

  • مکان‌های بازسازی شده:

شش منطقه که مراحل بازی در آن‌ها اتفاق می‌افتد، از جمله دروازه‌ی آدیا، جنگل‌های مرگ و لانه‌ی کوران، را به تصاحب خود دربیاورید.

  • داشتن بیش از ۲۰ سلاح:

با «شردر»، پوکه‌های شات‌گان خود را به پرواز دربیاورید. با «سربرال بور» محبوب، مغز دشمنانتان را بترکانید. ترایسراتوپس مسلح به توپ خود را برانید و اجساد دشمنان خود را له کنید!‌

  • حالت چندنفره:

این حالت جدید به شما این اجازه را می‌دهد که با دوستان خود بازی کنید. با استفاده از بهترین سلاح‌ها، مراحل و جلوه‌های بصری، بازیکنان در هر دو نسخه‌ی نیتندو 64 و کامپیوتر می‌توانند یک تجربه‌ی مولتی پلیر خوب را داشته باشند. همچنین، آن‌ها قادر هستند که از بین چند اسکین موجود برای شخصیت‌ها، اسکین مورد علاقه‌ی‌شان را انتخاب کنند.


منبع gematsu
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده