// یکشنبه, ۶ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۲۹

کمپین کیک استارتر بازی استراتژی Iron Harvest به‌زودی برگزار می‌شود

استودیو King Art Games اعلام کرد که به‌زودی در سایت کیک استارتر کمپین جمع‌آوری بودجه برای بازی Iron Harvest را برگزار می‌کند.

در جدیدترین اخبار بازی، استودیو کینگ آرت گیمز (King Art Games) اعلام کرد که کمپین جمع‌آوری بودجه از سوی طرفداران را به‌زودی برای پروژه استراتژی همزمان (RTS) خود یعنی بازی Iron Harvest برگزار خواهد کرد.

در حالی که سازندگان هنوز اطلاعات زیادی در این باره به اشتراک نگذاشته‌اند، اما با خبر شدیم که کمپین یاد شده در سایت کیک‌استارتر (Kickstarter) صورت می‌گیرد و در تاریخ ۱۳ مارس (۲۲ اسفند ماه) برگزار می‌شود. گفتنی است که هنوز سازندگان بودجه مورد نیاز خود را برای توسعه این بازی اعلام نکرده‌اند اما در اظهارات خود بیان کردند که قصد دارند یک تجربه واقعی از سبک استراتژی را برای کاربران به ارمغان آورند.

برای کسانی که برای اولین بار است که نام بازی به گوششان می‌خورد باید گفت که وقایع بازی در دوران قدیم و تخیلی جنگ جهانی اول (WWI) اتفاق می‌افتد؛ دورانی که ملیت‌ها، ربات‌ها و جنگ‌افزار‌های مکانیکی را توسعه داده‌اند تا در حالی که در خط مقدم می‌جنگند، سربازان زمینی به پشتیبانی آنها بروند.

به گفته سازندگان سه نوع گروه یا فرقه مختلف در این بازی گنجانده شده است که شامل Polania Republic، The Rusviet و The Saxony Empire می‌شود. گفتنی است که تمامی سه فرقه‌ها دارای کمپین مختص خود می‌شود و خط داستانی جداگانه‌ای را همانند سری بازی‌های Starcraft روایت می‌کند. بازی Iron Harvest بیش از یک سال است که معرفی شده. در مطلب معرفی این بازی در زومجی می‌توانید به تصاویر هنری این بازی نگاهی بیاندازید.

بازی Iron Harvest برای عرضه روی ایکس ‌باکس وان، پلی ‌استیشن 4 و پی سی برنامه‌ریزی شده است و قرار است در تاریخ نامشخصی از سال ۲۰۱۸ منتشر می‌شود. در حال حاضر مشخص نشده‌ است که کمپین این بازی در انتشار پیش از موعد این بازی نقش خواهد داشت یا خیر. در ادامه می‌توانید ویدیو کمپین کیک‌استارتر بازی Iron Harvest را تماشا کنید.

دانلود ویدیو از آپارات

نظرات خود را در مورد این بازی با زومجی در میان بگذارید.


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده