// شنبه, ۵ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۰۲

آخرین بسته الحاقی داستانی Little Nightmares منتشر شد

آخرین بسته الحاقی بازی Little Nightmares برای بخش داستانی این بازی توسط تیم توسعه‌دهنده آن منتشر شد.

بازی Little Nightmares که ساخته‌ی استودیوی بازی سازی Tarsier است به تازگی آخرین DLC داستانی بازی با نام The Residence را دریافت کرده است.

این بسته‌ی الحاقی آخرین بخش داستانی در مورد شخصیت Runaway Kid خواهد بود؛ کسی که سفرهای خود را از DLC پیش‌تر منتشر شده بازی با نام The Depths شروع کرده بود. داستان ترسناک این کودک با گذر از درون کشتی‌ وحشتناکی در وسط اقیانوس ادامه می‌یابد و در انتها به خانه‌ی Lady که ممکن است او را از داستان اصلی بازی به یاد داشته باشید، ختم می‌شود.

ناشر این بازی، Bandai Namco اینگونه توضیح داد:

این کودک تنها به یک چراغ‌قوه مجهز است و باید بتواند از پس کابوس‌های تاریک و توهمات برآید و از تله‌هایی پیش رویش در کتابخانه جان سالم به در ببرد. همانطور که این کودک به دنبال سرنوشت خود حرکت می‌کند، کم کم از تاریک‌ترین اساس The Maw آگاه خواهد شد.

این بسته‌ی الحاقی جدید با نام The Residence هم‌اکنون برای پلتفرم‌های پلی‌ استیشن 4، ایکس‌ باکس وان و پی‌ سی در دسترس است و قیمت آن تقریبا ۳ پوند برای یک اپیزود، بسته به پلتفرم مورد نظر شما خواهد بود. این بسته‌ی الحاقی جدید در کنار دو DLC داستانی قبلی بازی حول راز‌های The Maw عرضه شده که این دو بسته قدیمی‌تر با قیمت ۷.۹۹ پوند در حال حاضر قابل دسترسی است.

دانلود ویدیو از آپارات


منبع eurogamer.net
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده