// یکشنبه, ۶ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۰۳

اولین کیت خنک کننده مایع برای Titan V توسط EKWB معرفی شد

پس از مدت‌ها اولین کیت خنک‌ کننده‌ مایع برای کارت‌های Titan V توسط EKWB عرضه شده که سطح تمامی قسمت‌های مهم کارت گرافیک را پوشش می‌دهد.

در جدیدترین اخبار سخت افزار بالاخره کمپانی EKWB یک خنک کننده‌ی آبی برای قوی‌ترین کارت‌های گرافیک شرکت انویدیا یعنی Geforce Titan V عرضه کرده که تمامی سطح کارت را در بر می‌گیرید. جنس بخش زیرین این خنک کننده از صفحه‌های مس با روکش نیکل است در حالی که سطح بالای این خنک کننده که به چشم می‌آید از چند مواد اکریلیک و پلاستیک فشرده‌ی POM ساخته شده است تا در ضمن حفظ زیبایی برای کاربران، این محصول از مقاومت بالایی نیز برخوردار باشد. نصب و راه اندازی این خنک کننده از طریق اتصالات پیچ‌های برنجی که از قبل تعبیه شده‌اند، صورت می‌گیرد که بسیار ساده است.

EKWB

واتر بلاک EK-FC Titan V مستقیما با سطح پردازنده‌‌ی کارت گرافیک، حافظه‌های HBM2 و مدار‌های تغذیه VRM در تماس است و عملیات خنک سازی را انجام می‌دهد. مایع خنک کننده در زمان جریان از تمامی این مناطق کارت گرافیک عبور می‌کند، در نتیجه شما بدون هیچگونه دردسر یا نگرانی از بابت گرمای تولید شده توسط کارت، می‌توانید آن‌را اورکلاک کنید. این بلاک خنک کننده به یک موتور جریان تقطیر ورودی مرکزی برای افزایش عملکرد و میزان خنک کنندگی نیز مجهر است که به وسیله‌ی پمپ جریان معکوس کار می‌کند، در نتیجه هیچ گونه تاثیری بر بخش اصلی خنک کننده نخواهد داست. گفتنی است که پمپ این خنک کننده دارای حداقل میزان تولید نویز است بنابر این کاربران می‌توانند در سکوت کامل از آن استفاده کنند.

این خنک کننده در دو نسخه‌ی تمام نیکل و نیکل/Aceta عرضه خواهد شد که قیمت هر دو ۱۲۹.۹۵ پوند است. البته بک‌پلیت این خنک کننده به صورت مجزا به فروش می‌رسد که نسخه‌ی نیکل/Aceta قیمت ۳۳.۹۵ پوند و نسخه‌ی تمام نیکلی آن ۳۹.۹۵ پوند قیمت خواهد داشت.

EKWB

البته بک‌پلیت‌ها از هم اکنون به صورت پیش خرید قابل دسترس هستند و از سه‌شنبه ۲۷ فوریه 2018  (۸ اسفند)در دسترس عموم قرار خواهند گرفت. بک‌پلیت‌های تمام نیکل نیز قابل پیش خرید هستند اما در ۵ مارس 2018 (۱۴ اسفند) ارسال محصولات شروع خواهد شد.


منبع eteknix.com
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده