نویسنده: فریده صالحی
// شنبه, ۵ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۲۹

پوستر جدیدترین قسمت فصل چهارم سریال The Flash منتشر شد

به‌تازگی پوستری از جدیدترین قسمت فصل چهارم سریال فلش (The Flash) با محوریت شخصیت آیریس وست منتشر شده که نشان از ابرانسان شدن این کاراکتر می‌دهد.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، شبکه The CW یک پوستر جدید و رسمی از جدیدترین قسمت فصل چهارم سریال The Flash (فلش) را منتشر کرد. این قسمت قرار است در نیمه مارس به روی آنتن شبکه The CW برود. در این پوستر منتشر شده تنها چهره‌ای که مشاهده می‌شود، چهره شخصیت آیریس وست با بازی کندیس پتن است که لباس رزم خود را به تن کرده تا همانند یک اسپیدستر دیگر، به مبارزه با دشمنان شهرش بپردازد.

این قسمت جدید که با عنوان «بدو، آیریس، بدو» (Run, Iris, Run) نام‌گذاری شده، قرار است در روز سه شنبه ۱۳ مارس (۲۲ اسفند ۱۳۹۶) به روی آنتن این شبکه برود. در ادامه خلاصه رسمی از این قسمت منتشر شده که به شرح زیر است:

در این قسمت جدید، تیم فلش با یک مورد دیگر که توسط همان اتوبوس معروف دارای قدرت شده، یعنی متیو ملقب به ملتینگ پات (Melting Pot) با بازی هنرمند مهمان به نام لئوناردو نام، روبه‌رو می‌شود. ملتینگ پات قدرتی دارد که به واسطه آن می‌تواند دی‌ان‌ای مردم را جابه‌جا کند. در طی مبارزه‌ای که تیم فلش با متیو دارند، او قدرت سرعت فراانسانی بری آلن (با بازی گرانت گاستین) را با آیریس وست (با بازی کندیس پتن) تعویض می‌کند. با این اوصاف، حالا که یک تهدید جدید در سطح شهر سنترال سیتی رها شده، بری باید نقش رهبر تیم را ایفا کرده و از طرف دیگر آیریس هم باید لباس ابرقهرمان اسپیدستر را به تن کرده و تمام تلاشش را بکند تا بتواند دشمن جدید خود و شهرشان را شکست دهد.

این قسمت توسط هری جیرجان کارگردانی شده و فیلمنامه آن هم به قلم اریک والاس نوشته شده است.

گرانت گاستین در نقش بری آلن ملقب به فلش، تام کاوانا در نقش دکتر هریسون ولز، کارلوس والدس در نقش سیسکو رامون ملقب به وایب، دانیل پانابیکر در نقش کیتلین اسنو ملقب به کیلر فراست، جسی ال مارتین در نقش کاراگاه جو وست، کندیس پتن در نقش آیریس وست و کینان لانسدیل در نقش والی وست (کید فلش) از جمله بازیگران ثابتی هستند که تاکنون در سریال The Flash حضور داشته و در این فصل هم به ایفای نقش پرداخته‌اند. کتی سکف در نقش امینت بلک و هارتلی سویر در نقش رالف دیبنی ملقب به The Elongated Man (مرد کشیده شده) از جمله هنرمندانی هستند که به‌تازگی به جمع بازیگران این فصل اضافه شده‌اند. 

The Flash - Iris West


منبع ComingSoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده