نویسنده: مهرداد داودی
// شنبه, ۵ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۴۷

مهلت ثبت نام فیلم‌ های ایرانی در جشنواره جهانی فیلم فجر مشخص شد

مهلت ثبت نام فیلم‌های ایرانی در جشنواره فیلم فجر تا ۱۰ اسفند و مهلت تحویل آثار تا ۱۵ اسفند خواهد بود.

سی و ششمین جشنواره داخلی فیلم فجر مدتی پیش به پایان رسید و حال نوبت به جشنواره خارجی فیلم فجر رسیده است. به گزارش ستاد خبری سی و ششمین جشنواره جهانی فیلم فجر، فیلم‌سازان ایرانی که قصد دارند فیلم‌های‌شان در سی و ششمین جشنواره جهانی فیلم فجر حاضر شود تا ۱۰ اسفندماه برای ثبت‌نام مهلت دارند. همچنین آخرین مهلت ارسال فیلم‌ها روز ۱۵ اسفند خواهد بود و فیلم‌سازانی که ثبت‌نام کرده‌اند باید تا پایان این روز فیلم‌های‌شان را به دبیرخانه تحویل بدهند.

طبق قانون اعلام‌شده، فرم تقاضای شرکت در جشنواره باید توسط تهیه کننده (تهیه کنندگان) یا پخش کننده قانونی فیلم تکمیل شود. فیلم‌سازان باید توجه کنند که فیلم‌هایی که در دوره قبل در جشنواره ثبت‌نام کرده‌اند، در این دوره نمی‌توانند برای ثبت‌نام اقدام کنند. فیلم‌های بلند (داستانی، مستند و انیمیشن) با حداقل مدت زمان ۷۰ دقیقه (ساخته‌شده به قصد نمایش سینمایی) و فیلم‌های کوتاه (داستانی، مستند و انیمیشن) با حداکثر مدت زمان ۱۵ دقیقه در جشنواره پذیرفته می‌شوند. همچنین فیلم‌های متقاضی برای بخش مسابقه در تمامی بخش‌ها شرکت داده می‌شوند؛ مگر اینکه خود متقاضی بخش‌های موردنظرش را در فرم ثبت‌نام مشخص کرده باشد.

فرم تقاضای ثبت‌نام که در زمان مقرر به صورت آنلاین تکمیل و کدرهگیری در آن قید شده است، باید از سایت جشنواره چاپ و توسط تهیه‌کننده (تهیه‌کنندگان) یا پخش‌کننده قانونی فیلم امضا شود و به همراه نسخه بازبینی پیش از به پایان رسیدن مهلت مقرر به دفتر جشنواره برسد. در صورت اتتخاب شدن فیلم، امکان انصراف وجود نخواهد داشت. نسخه قابل قبول برای بازبینی لینک‌های قابل دانلود، نسخه Blu-ray و نسخه DVD فیلم‌ها خواهد بود.

آدرس دفتر سی و ششمین جشنواره جهانی فیلم فجر برای تحویل حضوری به این شرح است: تهران، خیابان ولیعصر، نرسیده به توانیر، نبش کوچه احتشام، شماره ۲۴۵۴ و کدپستی ۱۴۳۴۸-۴۳۶۳۱. آدرس سایت رسمی جشنواره Fajriff.com و آدرس پست الکترونیکی جشنواره Info@Fajriff.com است. علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر نیز می‌توانند با شماره تلفن ۸۸۱۹۴۲۳۵-۸۸۱۹۴۲۴۸ تماس بگیرند.

سی و ششمین جشنواره جهانی فیلم فجر از ۱۹ تا ۲۷ آوریل ۲۰۱۸ (۳۰ فروردین تا ۷ اردیبهشت ۱۳۹۷) به دبیری سید رضا میرکریمی در تهران برگزار می‌شود.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده