نویسنده: علی نوروزی
// شنبه, ۵ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۳۶

تاریخ انتشار بازی Bleed 2 برای نینتندو سوییچ مشخص شد

استودیو بوتدیسک روولوشن تاریخ انتشار بازی اکشن ماجراجویی و پلتفرمر Bleed 2 را برای کنسول نینتندو سوییچ اعلام کرد.

از زمان انتشار رسمی بازی Bleed 2، بازیکنان درباره این موضوع فکر می‌کنند که چه زمانی می‌توانند این بازی را در نینتندو سوییچ تجربه کنند. حال به نظر می‌رسد که بازیکنان مجبور نخواهند بود که زمان زیادی را برای تجربه بازی منتظر بمانند؛ زیرا در تازه‌ترین اخبار بازی، کمپانی دیجراتی دیستربیوشن، کمپانی نفلایم گیم و استودیو بوتدیسک روولوشن اعلام کردند که بازی اکشن ماجراجویی و پلتفرمر Bleed 2 کمتر از دو هفته دیگر در تاریخ هفدهم اسفندماه (۸ مارس) به کنسول هیبریدی نینتندو سوییچ راه خواهد یافت.

علاوه بر اعلام تاریخ انتشار، یک تریلر جدید برای نسخه نینتندو سوییچ بازی منتشر شده است که گوشه‌ای از گیمپلی بازی را به نمایش در می‌آورد و شما می‌توانید آن را در ادامه مشاهده کنید.

دانلود از وب‌سایت آپارات

برای کسانی که با این بازی آشنایی ندارند باید بگوییم که بازیکنان در بازی Bleed 2 در نقش دختری با نام وین قرار می‌گیرند و در مسیر خود با بیست و پنج باس متفاوت در هفت مرحله مختلف مبارزه می‌کنند. بهترین بخش بازی این است که می‌توان کل بازی را با یک فرد دیگر تجربه کرد. این بازی همچنین دارای سه حالت مختلف با نام‌های Arcade Mode ،Challenge Mode و Endless Mode است. در حالت Arcade Mode بازیکنان باید با یک جان به انجام بازی بپردازند و در حالت Challenge Mode شخصیت اصلی داستان باید به طور همزمان با سه باس مختلف مبارزه کند و در نهایت در حالت Endless Mode بازیکنان باید در مرحله‌ای بی پایان تا حد امکان زنده بمانند.

ویژگی‌های انحصاری نسخه نینتندو سوییچ بازی در زمان نگارش این خبر مشخص نیست. بازی Bleed 2 در ابتدا در تاریخ بیستم بهمن‌ماه ۱۳۹۵ (۸ فوریه ۲۰۱۷) منتشر شد و در حال حاضر در پلتفرم‌های پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و پی سی در دسترس است. شما می‌توانید نظرات خود را در خصوص این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده