نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۵ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۰۱

فیلمی در مورد کمپانی چیتوز در دست ساخت است

کمپانی فاکس سرچلایت اعلام کرد که فیلمی زندگینامه‌ای در مورد خالق محصول تجاری Flamin' Hot Cheetos در دست ساخت است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، کمپانی فاکس سرچلایت، کمپانی‌ای که ساخت فیلم‌هایی چون فیلم Juno (جونو) و فیلم Slumdog Millionaire (میلیونر زاغه‌نشین) را در کارنامه داشته، اعلام کرد که در حال ساخت فیلمی براساس خالق محصول تجاری فلامین هات چیتوز (Flamin' Hot Cheetos) است. فلامین هات (Flamin' Hot) قرار است نام این فیلم زندگینامه باشد و این فیلم قرار است داستان ریچارد مونتانز، کسی که محصول تجاری فلامین هات چیتوز را ابداع کرد و تا پیش از آن تنها سرایدر کمپانی فریتو-لی بود، را روایت کند. طبق اطلاعاتی که وب‌سایت ورایتی از این فیلم منتشر کرده، کمپانی‌های زیادی به‌دنبال به‌دست آوردن حقوق ساخت و انتشار فیلم خالق محبوب‌ترین محصول کمپانی چیتوز بودند، اما در نهایت کمپانی فاکس سرچلایت توانست حقوق ساخت و انتشار این فیلم را به‌دست آورد.

Richard Montane Flamin

کار نوشتن فیلمنامه فیلم Flamin' Hot بر عهده لوئیس کالیک، نویسنده فیلم‌هایی چون فیلم Ladder 49 (نردبان ۴۹) و فیلم October Sky (آسمان اکتبر) خواهد بود و مونتانز نیز در نوشتن فیلمنامه این فیلم به او کمک خواهد کرد. دوون فرانکلین نیز به‌عنوان تهیه کننده در این پروژه حضور خواهد داشت. مونتانز یک پسر مهاجر بود که در مزارع جمع آوری انگور در ایالت کالیفرنیا کار می‌کرد. او سپس به‌عنوان سرایدار در کمپانی فریتو-لی مشغول به کار شد و در اوایل دهه ۷۰ میلادی و زمانی که مشغول تمیز کردن توالت‌های کمپانی بود، ایده خلق محصولی متفاوت از چیتوز را پیدا کرد. او در حالی که در حال خوردن یک لیوان ذرت بود، به این موضوع فکر کرد که می‌تواند این ذرت تندتر شود. او در ادامه به این ذرت کره، پنیر و فلفل چیلی اضافه کرد و با خود فکر کرد که اگر فلفل چیلی به چیتوز اضافه شود چه اتفاقی خواهد افتاد.

ورایتی در ادامه اضافه کرد که مونتانز در آشپزخانه مادرش مشغول به کار شد و با افزودی مقداری ادویه یک نسخه آزمایشی جدید از میان وعده اسنک‌ ذرتی حرارت داده شده‌ را درست کرد. او ظاهرا به رئیس کمپانی فریتو-لی پیشنهاد یک محصول جدید را ارائه کرده بود و دو هفته بعد این محصول تهیه و ارائه شد. در نهایت رئیس کمپانی این ایده را دوست داشت و حال محصول Flamin' Hot، محبوب‌ترین محصول کمپانی فریتو-لی در سراسر جهان است. مونتانز در حال حاضر مدیر عامل کمپانی پپسی‌کو (PepsiCo)، مالک کمپانی فریتو-لی است. هنوز مشخص نیست که چه کسی قرار است نقش مونتانز را در این فیلم بازی کند و چه کسی قرار است کارگردانی فیلم Flamin' Hot را بر عهده داشته باشد. همچنین هنوز این فیلم تاریخ اکرانی ندارد.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده