// دوشنبه, ۱۴ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۰۱

بازی های پولی ماه فوریه 2018 که برای موبایل منتشر شدند

در بهترین بازی های اندروید پولی ماه فوریه، بازی واقعیت مجازی Narrows را با موضوع دزدان دریایی معرفی کرده‌ایم و نگاهی را به بازی سرعتی Dandara انداخته‌ایم.

در آخرین مقاله بهترین بازی های اندروید پولی سال ۱۳۹۷ شاهد عرضه چندی از بازی‌های جذاب و سرگرم‌کننده بودیم. یکی از این بازی‌ها که اتفاقا گران‌ترین بازی فهرست بهترین‌های ما نیز است، Dandara نام دارد. بازی دوبعدی سرعتی که در آن باید با شخصیتی به نام داندارا از روی پلتفرم‌ها بپرید و موجوداتی را از بین ببرید که به دنیا حمله کرده‌اند. دارندگان هدست واقعیت مجازی Daydreams نیز این ماه می‌توانند بازی Narrows را با موضوع نبردهای دریایی تجربه کنند؛‌ این بازی امکان مدیریت خدمه را در دریای کارائیب می‌دهد و در کنار نبرد با سایر کشتی‌ها می‌توانید حتی به صورت اول شخص مانع ورود نیروهای دشمن به کشتی خود شوید.

اگر بازی‌های پایین نظر شما را جلب نکرد، زومجی به صورت روزانه بهترین بازی های اندروید و آیفون را معرفی می‌کند که می‌توانید با ورود به بخش معرفی بازی موبایل به انبوهی از معرفی‌های زومجی دسترسی داشته باشید. از سوی دیگر اگر به دنبال بازی‌هایی برای تجربه در آخر هفته هستید، زومجی در روز پنجشنبه هر هفته بهترین بازی های اندروید و آیفون هفته را معرفی می‌کند. 

بازی Ayo: A Rain Tale

Ayo: A Rain Tale

بازی‌هایی با تم و ظاهری مشابه با آثار هنری این روزها بیشتر در گوشی‌های موبایل به چشم می‌خورند. بازی Ayo: A Rain Tale نیز یکی از همین دست بازی‌های خوش رنگ و لعاب است که در دنیایی دو بعدی بازیکنان را با دخترکی به نام آیو همراه می‌کند که بعد از صحبت کوتاهی با مادر خود، به تنهایی وارد ماجراجویی خطرناک برای به دست آوردن آب می‌شود. ماجراجویی آیو از صحرای آفریقا شروع شده و سپس در آفریقای جنوبی یا آفریقای سیاه ادامه پیدا می‌کند. در جریان بازی آیو با چالش‌های مختلف مانند باس‌فایت‌ها روبرو می‌شود که باید شجاعانه و بدون ترس با استفاده از مهارت‌های خود با آنها روبه‌رو شود. بازی Ayo: A Rain Tale در کنار یک بازی سرگرم‌کننده قرار است تا نگاه جهانیان را به آفریقای سیاه جلب کند تا گوشه‌ای کوچک از مشکلات در دسترس نبودن آب پاک در این مناطق را به تصویر بکشد. بازی Ayo: A Rain Tale با تمام پازل‌هایش به قیمت ۲.۹۹ دلار به فروش می‌رسد. این بازی برای پی‌سی نیز با قیمت ۹.۹۹ دلار در دسترس قرار دارد.

دانلود بازی اندروید و آیفون Ayo: A Rain Tale

بازی Cognition Episode 1

Cognition Episode 1

با اریکا رد (Erica Reed)، مامور اف‌بی‌آی شهر بوستون همراه شوید تا در سفری به گذشته ماجراجویی متفاوتی را در چهار داستان متفاوت تجربه کنید. بازی Cognition در چهار قسمت اکنون برای اندروید و iOS عرضه شده است. در این بازی اریکا ردپای چهار قاتل سریالی را با مهارت خود دنبال می‌کند. در اولین قسمت با عنوان The Hangman، اریکا با به خطر انداختن زندگی خود با قاتل سریالی رودررو می‌شود و پرده از راز The Hangman بر می‌دارد. گیم‌پلی بازی شباهت زیادی به بازی‌های اشاره و کلیک دارد و به لطف مهارت اریکا در مشاهده گذشته، در جریان بازی شاهد سفر در زمان و تغییر محیط بازی خواهید بود. مانند سایر بازی‌های اشاره و کلیک در Cognition نیز تنها با برخی از اشیاء می‌توانید تعامل برقرار کنید و شاهد پس‌زمینه ثابتی در هر بخش از مرحله خواهید بود. چهار قسمت بازی Cognition به صورت جداگانه با قیمت ۲.۹۹ دلار به فروش می‌رسد.

دانلود بازی اندروید و آیفون Cognition Episode 1

بازی Dandara

Dandara

Dandara با قیمت ۱۴.۹۹ دلار گران‌ترین و با کیفیت‌ترین بازی ماه فوریه است

بعد از مدتی از عرضه بازی Dandara برای نینتندو سوییچ و iOS، این بازی برای اندروید نیز منتشر شد. بازی مستقل Dandara، بی‌شک یکی از با کیفیت‌ترین و گران‌ترین بازی‌های منتشر شده در ماه گذشته میلادی بود. در این بازی با زنی به نام Dandara همراه می‌شوید و در جریان بازی باید با تعیین جهت حرکت داندارا، از روی سکو‌ها، زمین و سقف بپرید و از دشمنان دوری کنید و خود را به نقطه‌ی پایانی مرحله برسانید. در کنار دشمنان بسیار متنوع بازی، داندارا دارای شخصیت‌های داستانی متفاوتی نیز است که به خط داستان بازی جهت می‌دهند. از سوی دیگر با استفاده از توانایی داندارا می‌توانید دشمنان را از بین ببرید و با باس‌‌ها مبارزه کنید.

دانلود بازی اندروید و آیفون Dandara

بازی Defend the Cake

Defend the Cake

اعضای سابق بلیزارد و ریوت گیمز، گرد هم آمده‌اند تا بازی دفاع از قلعه‌ی با کیفیت و صد البته متفاوتی را برای اندروید و iOS عرضه کنند. بازی Defend the Cake با ظاهری متفاوت این‌بار نه جنگ زامبی‌ها و گیاهان بلکه نبرد ملکه‌ مورچه‌ها و کیک‌ها را به تصویر می‌کشد. مانند هر بازی دفاع از قلعه‌ دیگری که تا به امروز در گوشی‌های موبایل شاهد بودیم. در بازی Defend the Cake باید در مسیری مشخص، به شکلی سازه‌های دفاعی خود را مستقر کنید که دشمنان نتوانند به نقطه‌ پایانی یا همان کیک برسند. یکی از ویژگی‌های بازی طراحی زیبای سازه‌های دفاعی است که جذابیت ویژه‌ای را به بازی داده است و از طرفی نیز اهمیت استراتژی را در روند بازی افزایش داده است. در جریان بازی انواع و اقسام حشره‌ها از جمله مورچه‌ها فهرست متنوع دشمنان‌تان را تشکیل می‌دهند و باید در ۱۸ مرحله‌ی چالشی، سعی کنید تا با این حشرات مقابله کنید. وجود مراحل روز و شب و قابلیت ارتقاء سازه‌های دفاعی نیز از دیگر امکاناتی هستند که Defend the Cake در اختیار بازیکنان می‌گذارد. این بازی ۴.۹۹ دلار قیمت‌گذاری شده است. 

دانلود بازی اندروید و آیفون Defend the Cake

بازی Drivemania

Drivemania

Drivemania بازی دیگری در سبک بازی بسیار پرطرفدار Hill Climb Racing، محصول فینگرسافت است که بازیکنان را سوار بر خودرو برای پرش از روی تپه‌ها همراه می‌کند. در جریان بازی باید با فشردن صحیح پدال‌گاز، سرعت مناسب را برای بالا رفتن از شیب یا پرش از تپه‌ای به تپه‌ی دیگر داشته باشید تا خدایی نکرده خودروی‌تان چپ نشود. Drivemania همچنین امکان ارتقاء خودرو برای افزایش سرعت، کاهش یا افزایش وزن، افزایش شتاب یا بهبود چرخ‌ها را با استفاده‌ از سکه‌های جمع‌آوری شده در جریان بازی می‌دهد. حضور ۳۰ مرحله، دو استیج جنگلی و بیابانی و یک خودروی قابل ارتقاء از دیگر ویژگی‌های این بازی ۳.۹۹ دلاری هستند.

دانلود بازی اندروید Drivemania

بازی EARTH WARS

EARTH WARS

 EARTH WARS دیگر بازی نینتندو سوییچ است که برای اندروید و iOS نیز عرضه شده است. سال ۲۰۲۰ زمین به ناگاه مورد حمله سازمانی به نام E.B.E قرار می‌گیرد و در نتیجه آن کشورها به مرور زیر سلطه‌ی این سازمان بی‌رحم قرار می‌گیرند. به دلیل ناکارآمدی سلاح‌های مدرن، جهان تا جایی پیش‌ می‌رود که حتی ایالات متحده نیز ۷۰ درصد از خاک خود را از دست داده و زیر سلطه‌ی E.B.E مجبور به ادامه حیات می‌شود. البته جهان به لطف وجود ارتشی به نام A.N.T.I هنوز امیدی برای ادامه و پیروزی دارد. بازی EARTH WARS امکاناتی مانند ساخت شخصیت اصلی، افزایش سطح، خریداری سلاح‌های جدید و مبارزه با دشمنان متنوع را در بازی می‌دهد. سبک بازی به صورت دوبعدی ساید اسکرولینگ است و برخلاف بازی‌های کلاسیک فضای کوچکی را برای مبارزه با دشمنان دارید. هرچند گرافیک پس زمینه بازی آنطور که باید زیبا نیست، اما شخصیت‌ها،‌ برخورد شخصیت‌ها و گیم‌پلی روانی را شاهد خواهید بود. این بازی ۴.۴۹ دلار قیمت دارد.

دانلود بازی اندروید EARTH WARS

بازی Game Dev Tycoon

Game Dev Tycoon

سال ۲۰۱۲، استودیوی Greenheart Games بازی Game Dev Tycoon را برای رایانه‌های شخصی منتشر کرد و اکنون بعد از ۶ سال از زمان عرضه این بازی، نسخه‌ای پورت شده از Game Dev Tycoon برای اندروید و iOS عرضه شده است. در این بازی متن محور باید با ساخت بازی‌های ویدیویی، به مرور پیشرفت کنید و استودیوی خودتان را تاسیس کنید. بازی از ساخت محصولاتی کوچک در سبک‌های مختلف نظیر ورزشی،‌ اکشن یا ماجراجویی آغاز می‌شود و به مرور با انتشار و فروش بازی‌ها می‌توانید رکوردهای جدیدی را به ثبت برسانید. نکته جالب این شبیه‌ساز توسعه بازی‌های ویدیویی، وجود نقدهای مختلف بعد از انتشار بازی شما است. در Game Dev Tycoon منتقدها آثارتان را بررسی می‌کنند، می‌توانید بازی‌های خود را به فروش برسانید و در نهایت در بازار شلوغ بازی‌های ویدیویی برای بقا تلاش کنید تا با گسترش استودیو، تجهیزات جدیدی را خریداری کنید. بازی Game Dev Tycoon اکنون با قیمت ۴.۹۹ دلار به فروش می‌رسد.

دانلود بازی اندروید و آیفون Game Dev Tycoon

بازی Johnny Bonasera 2

Johnny Bonasera 2

بعد از ماجراجویی‌های جانی در اولین اپیزود که مورد استقبال تعداد کمی از بازیکنان قرار گرفت، اکنون بازی Johnny Bonasera 2 با داستانی گسترده‌تر و طولانی‌تر برای اندروید و iOS منتشر شده است. داستان بازی پیرامون Johnny Bonasera روایت می‌شود، پسرکی که مورد ضرب و شتم گروه‌های پانک قرار گرفته است و می‌خواهد تا از این گروه‌ها انتقام بگیرید. در جریان بازی به همراه جانی به سراغ این گروه‌ها می‌روید و آنها را یکی پس از دیگری شکست داده و انتقام می‌گیرید. Johnny Bonasera 2 تقریبا سه برابر بزرگتر از قسمت اول است و این بار به دنبال ربوده شدن مادر جانی، جانی به دنبال نقشه‌ای برای نجات مادر خود است. بازی گرافیک دوبعدی دارد و یکی از مهم‌ترین ویژگی آن پازل‌ها و دیالوگ‌های خنده‌داری است که میان شخصیت‌ها رد و بدل می‌شود. شما می‌توانید با هزینه ۲.۴۹ دلار برای هر قسمت، این بازی را تجربه کنید.

دانلود بازی اندروید و آیفون Johnny Bonasera 2

بازی Narrows

Narrows

اگر هدست واقعیت مجازی Daydream دارید، بازی Narrows محصولی است که حتما باید تجربه کنید. در این بازی در نقش یک کاپیتان کشتی باید به عصر طلایی دزدان دریایی بروید و به صورت واقعیت مجازی کشتی مختص به خود را فرمانروایی کنید. مانند هر فرمانده، به شما اجازه مدیریت خدمه داده شده است. محل به کارگیری خدمه، دستور حمله یا تغییر کار آنها از جمله وظایفی است که برعهده شما قرار دارد و قادر به تصمیم‌گیری در رابطه با آنها هستید. یکی از ویژگی‌های گیم‌پلی در کنار مبارزات تغییر زاویه‌ دوربین در زمان مدیریت خدمه یا نبرد با سایر کشتی‌ها است. شما حتی در زمان نزدیک شدن دو کشتی به یکدیگر قادر به نبرد به صورت تن به تن با خدمه حریف خواهید بود و باید با شمشیر خود مانع ورود آنها به کشتی شوید. اگر از طرفداران بازی‌های واقعیت مجازی هستید، بازی Narrows با قیمت ۹.۹۹ دلار گزینه مناسبی برای خریداری است.

دانلود بازی اندروید Narrows

بازی Nostradamus - The Four Horsemen Of The Apocalypse

Nostradamus - The Four Horsemen Of The Apocalypse

هرچند اکنون چند سالی از سال ۲۰۱۲ می‌گذرد و حداقل فعلا دیگر خبری از ذهنیت نوستراداموسی مبنی بر پایان جهان در روز ۲۱ دسامبر ۲۰۱۲ نیست، اما هنوز هم هستند توسعه‌دهندگانی که علاقه دارند تا با مانور روی این شخصیت تاریخی، محصولاتی را منتشر کنند. بازی Nostradamus - The Four Horsemen Of The Apocalypse را می‌توانیم یکی از دیده نشده‌ترین بازی‌های ماه فوریه معرفی کنیم. داستان بازی حول شخصیت نوستراداموس و قرن پانزدهم روایت می‌شود، جایی که او نامه‌ای مرموز را از جورجیو، دوست قدیمی خود دریافت می‌کند و به سرعت رهسپار خانه جورجیو می‌شود. با رسیدن نوستراداموس به خانه جورجیو، او متوجه می‌شود که خانه دوست قدیمی‌اش با جادویی از ارواح پلید پوشانده شده است. در این بازی باید در نقش نوستراداموس، پازل‌ها را حل کنید و به دنبال کشف راز پشت چهار سوار آخرالزمانی باشید. رنگ‌بندی خاص هر یک از مراحل و طیف گسترده‌ مینی گیم‌‌ها، هر یک در جایگاه خود تنوع زیادی را به گیم‌پلی این بازی ۲.۹۹ دلاری داده‌اند.

دانلود بازی اندروید و آیفون Nostradamus - The Four Horsemen Of The Apocalypse

بازی Part Time UFO

Part Time UFO

UFO کارگر داستان ما برگشته تا باری دیگر به روش خودش در کارهای مختلف به انسان‌ها و حیوانات کمک کند و آنها را برای به سرانجام رساندن کارشان، یاری دهند. با آغاز بازی Part Time UFO، اولین نکته‌ای که شما را مجذوب خود می‌کند، حس و حال Old School بازی است که بازیکن را به یاد آثار کلاسیک قدیمی می‌اندازند. در جریان بازی باید با استفاده از چنگک اوفو، جعبه‌های میوه را حرکت دهید، ماهیگیری کنید،‌ دانش‌آموزان را جابجا کنید یا با حرکت دادن حیوانان در سیرک به شکلی تعادل را برای نیفتادن حیوانات برقرار کنید. بازی Part Time UFO در زمینه‌ی موسیقی نیز می‌تواند خاطرات گذشته را زنده کند. از دیگر ویژگی‌های بازی می‌توانیم به قابلیت شخصی‌سازی اوفو و همچنین قبول شغل‌های مختلف اشاره کنیم که انجام هرکدام در این بازی ۳.۹۹ دلاری لذت خود را دارد.

دانلود بازی اندروید و آیفون Part Time UFO

بازی Rogue Hearts

Rogue Hearts

حضور انواع و اقسام باس‌ها، تنوع زیادی را به مراحل Rogue Hearts داده است

بازی‌های روگ‌لایک، از این حیث که بازیکنان را با چالش‌های مختلف روبه‌رو می‌کنند، محبوبیت خاصی را میان گیمرها دارند و به همین دلیل نیز توسعه‌دهندگان همواره نیم‌نگاهی را به این دست بازی‌ها دارند. یکی از بهترین بازی های پولی اندروید در ماه فوریه 2018، Rogue Hearts است که ترکیبی از نقش‌آفرینی،‌ استراتژی و سبک نوبتی محسوب می‌شود. مانند هر بازی روگ‌لایت دیگری، Rogue Hearts نیز در سیاه‌چاله‌ها جریان دارد و باید در کنار داشتن استراتژی، تمام تلاش خود را برای کشته نشدن داشته باشید. خوشبختانه برای افزایش هیجان و تنوع هم که شده،‌ در این بازی شاهد حضور باس‌‌های قدرتمند با حملاتی کشنده هستیم. بازی Rogue Hearts هرچند اکنون با قیمت ۰.۹۹ دلار به فروش می‌رسد اما از خریدهای درون‌برنامه‌ای پشتیبانی می‌کند و در نتیجه برای دستیابی به الماس یا سکه‌ی بیشتر می‌توانید از این خریدها استفاده کنید. بازی همینطور دارای خط داستانی و شخصیت‌هایی با طراحی زیبا است که با بیشتر آنها در سیاه‌چاله‌ها روبه‌رو می‌شوید؛ سیاه‌چاله‌هایی که به صورت تصادفی ایجاد می‌شوند.

دانلود بازی اندروید و آیفون Rogue Hearts

بازی Spotty Bear - A Spot of Bother

Spotty Bear - A Spot of Bother

بدون شک این روزها کاربران تبلت و موبایل، تنها به افراد بزرگسال یا جوانان خلاصه نمی‌شوند و در میان کودکان نیز شاهد محبوبیت استفاده از دستگاه‌های همراه هستیم. بازی Spotty Bear - A Spot of Bother یکی از محصولات خوش‌ساخت ماه گذشته بود که در آن با خرسی بامزه همراه می‌شویم تا خال‌های خود را که گم کرده است، پیدا کند. در جریان بازی به اقصی نقاط جهان سفر می‌کنید و با حیوانات مختلفی در جنگل آشنا می‌شوید. در هر یک از مراحل بازی باید با پیدا کردن خال‌ها، نمایشگر را لمس کنید و خال را به بدل اسپاتی، خرس مهربان داستان بچسبانید. بازی بیش از ۵۰ حیوان متفاوت را در خود جای داده است و با محیط رنگارنگی که دارد محصول مناسبی برای کودکان است. این بازی ۴.۹۹ دلار قیمت دارد و از خریدهای درون برنامه‌ای پشتیبانی نمی‌کند. دارندگان iOS می‌توانند این بازی را با قیمت ۳.۹۹ دلار خریداری کنند.

دانلود بازی اندروید و آیفون Spotty Bear - A Spot of Bother


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده