// شنبه, ۵ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۲۹

دو کارت گرافیک جدید کمپانی ایسوس از سری Cerberus در دسترس قرار گرفتند

به تازگی شرکت ایسوس دو کارت گرافیک جدید از سری Cerberus را عرضه کرده که در رده‌ کارت‌های ارزان قیمت ولی خوش ساخت این شرکت قرار می‌گیرند.

قیمت کارت‌های گرافیک به بالاترین حد خود رسیده که این امر ناشی از کمبود حافظه‌های مورد نیاز جهت تولید این کارت‌ها و همچنین تقاضای زیاد از طرف ماینرها برای استفاده از کارت‌های گرافیک به منظور استخراج رمز ارزها صورت می‌گیرد. به همین دلیل شرکت Asus از جدیدترین سری کارت‌های گرافیک گیمینگ  خط تولید Cerberus خود به عنوان یک راه مقرون به صرفه برای ساخت یک پی‌ سی گیمینگ رونمایی کرده است که شامل دو مدل GTX 1050 و GTX 1050 Ti می‌شود.

asus

همانطور که سه ماه پیش از تکنولوژی‌های سری کارت‌های Cerberus GTX 1070 Ti رونمایی شد، این کارت‌های جدید هم دارای طراحی دو عدد فن با تکنولوژی IP5X 0dB هستند. نکته‌ای که این محصولات را از سایر کارت‌های تولید شده مجزا می‌کند این است که سری کارت‌های Cerberus قبل از عرضه مستقیما در کارخانه‌های تولید کارت‌های گرافیک شرکت ایسوس مورد استرس تست قرار می‌گیرند. این سیستم تست کارت‌های گرافیم را تحت یک آزمون سخت ۱۴۴ ساعته که ۱۵ برابر از حالت استاندارد کارخانه سنگین‌تر است قرار می‌دهد، در نتیجه اگر به دنبال کارتی با قابلیت دوام بالا و اطمینان هستید، قطعا خرید این نسخه از کارت‌های شرکت ایسوس به شما پیشنهاد می‌شود.

هر دوی این کارت‌های جدید در دو نسخه‌ی استاندارد و OC عرضه می‌شوند که تنها در سرعت کلاک تفاوت خواهند داشت.

asus

کارت‌های گرافیک Cerberus GTX 1050 Ti 4GB هم اکنون در سایت Overclokers UK به قیمت ۱۷۸.۹۹ پوند در دسترس قرار دارند. نسخه‌ی OC این کارت‌های با کلاک بالاتر یعنی ۱۳۴۱ مگاهرتز به صورت پایه و ۱۴۵۵ مگاهرتز در حالت بوست به قیمت ۱۸۸.۹۹ پوند در همین سایت برای عرضه آماده است.


منبع eteknix.com
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده