// شنبه, ۱۲ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۲۲:۲۹

معرفی بازی موبایل Assoluto Racing

بازی موبایل Assoluto Racing یک اثر در سبک مسابقه‌ای است که با داشتن بخش‌های متنوع و ماشین‌های مدرن، بسیار سرگرم‌کننده ظاهر می‌شود. با زومجی و معرفی این بازی همراه شوید.

بازی موبایل Assoluto Racing یک اثر مسابقه ای ساخته Infinity Vector Ltd است که رقابت هیجان‌انگیزی را برای علاقه‌مندان به اتومبیل‌رانی فراهم می‌کند و بازیکنان می‌توانند در کلاس‌های مختلف رانندگی شرکت کرده و هیجان زیادی را در این راستا تجربه کنند. بازی با داشتن بخش آنلاین و چند نفره به‌خوبی می‌تواند هیجان و آدرنالین بازیکنان را بالا ببرد.

گیم پلی این بازی اندروید دارای المان‌های مشابه بازی‌های رانندگی است و بازیکنان باید با حرکت دادن گوشی موبایل، ماشین را کنترل کنند و از مسیرهایی که تعیین شده است عبور دهند. دو پدال گاز و ترمز در اختیار شما قرار دارد و می‌توانید تنظیم خوبی در زمینه سرعت‌گیری و پیروزی در رقابت‌ها داشته باشید. البته این گیم‌پلی در جاهایی دچار مشکل می‌شود و در سرعت‌های بالاتر، پیچیدن قدری سخت‌تر می‌شود، ولی در کل بسیار روان و عالی عمل کرده و توانسته است تا هیجان بالایی را به بازیکنان ارائه دهد.

Assolute Racing

همانطور که گفته شد بازی در کلاس‌های مختلف داستانی پیگیری می‌شود و شما می‌توانید از بین آنها انتخاب کرده و با توجه به سلیقه خود در رقابت‌های داستانی و مبارزه‌ای شرکت کنید. وجود بخش آنلاین و رقابت با دیگر کاربران جذابیت بازی را دوچندان کرده است. این کلاس‌های داستانی طوری است که از حالت مقدماتی شروع شده و تا سطوح حرفه‌ای دنبال می‌شود. وجود چنین تنوعی باعث می‌شود که از بازی خسته نشوید و بتوانید برای به پایان رساندن هر بخش هیجان داشته باشید. این کلاس‌ها هر کدام ماموریت‌های خاصی را برای شما به ارمغان خواهد داشت و باید بتوانید قدرت ماشین خود را جهت ارائه عملکرد بهتر، تنظیم کنید. سفارشی سازی بخش‌های مختلف ماشین، از جنبه‌های ظاهری گرفته تا موارد فنی، همگی در بازی امکان‌پذیر است و می‌توانید قدرت بالاتری را از ماشین خود انتظار داشته باشید.

امکان خرید اتومبیل‌های مدرن‌تر و پیشرفته‌تر در این بازی آیفون وجود دارد و می‌توانید از برندهای مختلف و معتبر در این زمینه استفاده کنید. با پیروزی در مسابقات سکه دریافت می‌کنید و می‌توانید ماشین‌های دلخواه خود را خریداری کنید. طراحی ماشین‌ها به خوبی صورت گرفته است و وجود جزئیات در ماشین به خوبی حس و حال نبردهای هیجان‌انگیز را در مسابقات تداعی می‌کند. گرافیک بازی در حد خوب است و کیفیت بافت‌ها نیز به خوبی کار شده است. این کیفیت در گیم‌پلی بازی تاثیر می‌گذارد و باعث می‌شود که حس و حال بهتری در بازی داشته باشید. نورپردازی خوبی را نیز در جریان رقابت‌ها شاهد هستیم و ماشین‌ها در این نورپردازی، جلوه خاصی پیدا می‌کنند. این جلوه‌ها به مدرنیته شدن بازی کمک شایانی می‌کند و باعث می‌شود که شات‌ها و صحنه‌های آهسته بازی بسیار هیجان‌انگیز و عالی از آب درآید.

مسیرهایی که در بازی وجود دارند، همگی از مدرن‌ترین پیست‌ها الگو گرفته شده‌اند و به خوبی شاهد وجود جزئیات ریز و درشت در آنها هستیم. این مسیرها در کلاس‌های داستانی بازی نقش مهمی دارند و باید حتما آنها را به‌یاد داشته باشید تا تنظیم درستی در زمینه سرعت و چرخش داشته باشید. موسیقی هیجان‌انگیز بازی نیز به یکی از نقاط قوت آن تبدیل می‌شود و می‌تواند همراهی خوبی را با ریتم مسابقات داشته باشد. صدای ماشین‌ها البته چندان خوب کار نشده است و شاهد یک‌نواختی و یک‌رنگی در بسیاری از ماشین‌ها هستیم. این موضوع گاهی باعث می‌شود که موسیقی زمینه بازی نیز تحت تاثیرش قرار بگیرد و حماسی بودن آن رنگ ببازد.

Assolute Racing

متنوع بودن کلاس‌های رقابتی بازی و وجود ماشین‌های متنوع و البته پرتعداد، سبب می‌شود که بازیکن برای مدت طولانی سرگرم شود و بتواند رفته رفته مهارت‌های خودش را بیشتر کند. در بخش تنظیمات بازی می‌توانید همه بخش‌های اتومبیل خود را در اختیار داشته باشید و با سفارشی کردن آن، ماشین رویایی خود را داشته باشید. این سفارشی‌سازی مربوط به چرخ‌ها، بدنه و تایرها خواهد بود و انتخاب‌های زیادی نیز در اختیار شما قرار دارد. اطلاعات موردنیاز بازیکن به‌خوبی در صفحه بازی به نمایش می‌آید و شما مانند یک رقابت حرفه‌ای می‌توانید سرعت خود را مشاهده کرده و مسیر مسابقه را نیز به‌صورت گرافیکی مشاهده کنید؛ نمایشی که در خور رقابت‌های هیجان‌انگیز و حرفه‌ای بازی است.

بازی Assoluto Racing در ارائه یک اثر جذاب برای علاقه‌مندان به اتومبیل رانی موفق ظاهر می‌شود و دارای بخش‌های متنوع و ماشین‌های هیجان‌انگیز و مدرن است. وجود برخی از ناملایمات در تجربه بازی نظیر گرافیک و صدای ماشین‌ها، اگرچه فراموش‌شدنی نیست، اما در سرگرم‌کننده بودن بازی خللی وارد نمی‌کند. شما تنها کافی است تا وارد کلاس‌های رقابتی بازی شوید و با اتومبیل خود تا پایان کار پیش بروید. برای دانلود این بازی می‌توانید از پلی استور و اپ استور استفاده کنید.

دانلود بازی اندروید و آیفون Assolute Racing


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده