// جمعه, ۱۱ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۲۲:۳۰

معرفی بازی موبایل Mad Skills BMX 2

بازی موبایل Mad Skills BMX 2 شما را به دنیای موتورسواری می‌برد و هیجان فوق‌العاده زیادی را ارائه می‌دهد. با زومجی و معرفی این بازی همراه شوید.

بازی موبایل Mad Skills BMX 2 یک بازی اکشن هیجان انگیز در سبک مسابقه‌ای است که توسط Turborilla ارائه شده است و با ارائه تجربه‌ای جدید و هنری از مسابقات موتورسواری به‌خوبی توانسته است سرگرم‌کننده ظاهر شود و صحنه‌های چالشی و معرکه بسیاری را داشته باشد. محیط گرافیکی بسیار عالی و گیم پلی اعتیادآور تنها بخشی از بهترین ویژگی‌های بازی است.

گیم‌پلی این بازی اندروید بدین صورت است که بازی از خط شروع آغاز می‌شود و موتورها به صورت خودکار شروع به حرکت می‌کنند. تنها کاری که شما باید در این بازی انجام دهید این است که میزان پرش و سرعت‌گیری خود را توسط جای‌گیری مناسب روی موتور تنظیم کرده و بتوانید محل فرود و اوج‌گیری سرعت خود را به‌خوبی تنظیم کنید تا دچار سانحه و همچنین افت سرعت نشوید. این روند کم کم برای بازیکن مشخص می‌شود و با مهارت بهتری این کار را انجام می‌دهد. این موضوع در ادامه مراحل نمود بهتری پیدا می‌کند و شما باید با مهارت کامل بتوانید نسبت به حریف خود عملکرد بهتری داشته باشید، تا بتوانید برنده مسابقه شوید. مسابقات همگی به صورت دونفری انجام می‌شود و با پیروزی در هر دور می‌توانید به مراحل بالاتر راه پیدا کنید؛ مراحلی که در ادامه با موتورسواران اصلی مسابقه خواهید داد و چالش بسیار بزرگ‌تر و هیجان‌انگیزتری را تجربه خواهید کرد.

Mad Skills BMX 2

بخش آنلاین دونفره بازی از هیجان زیادی برخودار است و شما با انتخاب حریف خود از سراسر جهان می‌توانید رقابت به مراتب سخت‌تری را با یک حریف واقعی داشته باشید؛ حریفی که به مانند شما سعی خواهد داشت تا برای پیروزی، بهترین عملکرد را از خودش بروز دهد. در حین بازی می‌توانید از موشک‌های سرعت‌دهنده که در موتور شما تعبیه شده است نیز استفاده و عقب ماندگی خود را جبران کنید؛ البته این قابلیت به صورت امتیاز ویژه است و باید از امتیازات خودتان خرج کنید تا بتوانید بسته‌های موشکی را به دست آورید. موتوری که شما در اختیار دارید، قابلیت آپدیت بخش‌های مختلف را دارد و شما می‌توانید تا برای دریافت سرعت و عملکرد بهتر، این بخش‌ها را بروزرسانی کنید. همچنین با خرید موتورهای قدرتمندتر می‌توانید در مراحل پیشرفته بازی نیز عملکرد خوبی داشته باشید. بالاخره با ادامه روند بازی نیاز به خرید موتور و آپدیت بخش‌های مختلف، به ناچار ضروری خواهد بود.

طراحی گرافیکی بازی به طرز جالبی، عالی کار شده است و می‌توان این موضوع را یکی از نقاط قوت بازی مطرح کرد؛ گرافیکی که هم در محیط‌های واقع‌گرایانه بازی و هم در طراحی بی‌نظیر موتورها به وضوح دیده می‌شود. این طراحی در بخش‌های مختلف موتور دیده می‌شود؛ نظیر چرخ‌های موتور، طراحی کلاه کاسکت و بدنه اصلی که زیبایی و جلوه خاصی را به رقابت‌ها می‌دهد. می‌توانید چرخ‌های خودتان را به صورت گرافیکی متحرک قرار دهید و از راندن موتور خود در محیطی فانتزی و پر از رنگ‌های مختلف لذت ببرید. این رنگ‌بندی و طراحی کاربرپسند طوری شما را جذب می‌کند که قطعا دلتان می‌خواهد تمام طرح‌های موتور را تجربه کنید و از بخش‌های مختلف آن سر دربیاورید.

مسیرهای بازی در جهان‌های مختلف جریان دارد و از جنگل و کوه گرفته تا مسیرهای بیابانی و هنری، همگی در بازی قرار دارد و این روند در طراحی موانع بازی نیز به خوبی دیده می‌شود. این طرح‌ها به مرور برای بازیکن فعال خواهند شد و شما رفته رفته با فصول مختلف آب و هوایی نیز می‌توانید رقابت‌های خود را برگزار کنید. آدرنالین بازی به قدری بالا است که شما از پرش‌های فوق‌العاده بلند لذت خواهید برد و می‌توانید حتی در این زمینه رکوردهای هیجان‌انگیزی را ثبت کنید. با استفاده از موشک‌ها چنان پرش‌هایی را انجام می‌دهید که گاهی برای ثانیه‌های طولانی در آسمان قرار می‌گیرید و کلا مسیر بازی از دیدتان خارج می‌شود. همه این مسائل هیجان وصف‌ناپذیر و خوبی را برای پیروزی در رقابت‌ها ایجاد می‌کند. موسیقی نیز به خوبی همراهی می‌کند و در این زمینه با ارائه آهنگ‌های ترکیبی عالی از اکشن و فانتزی سعی می‌کند تا تجربه بهتری را ایجاد کند.

Mad Skills BMX 2

چالش‌های محیطی و موانع گاهی بسیار سخت ظاهر می‌شود و کاربر باید با مهارت بتواند میزان پرش خود را تنظیم کند تا مبادا در یکی از موانع گیر افتاده و کلا از موتورسوار رقیب عقب بیفتد. این عقب‌افتادگی در مراحل ابتدایی بازی بسیار دیده می‌شود و شما باید آنقدر بازی کنید تا بتوانید سرعت خود را تنظیم کرده و به صورت معمول و بدون نیاز به موشک سرعت‌زا، کاپ پیروزی را برای خود داشته باشید. این بازی نیز به مانند دیگر بازی‌های مشابه، در انتهای هر پیروزی برای شما پول و شمش طلا به ارمغان می‌آورد تا بتوانید موتورهای جدید خریداری کنید و جواز حضور در دیگر محیط‌های بازی را به‌دست آورید.

بازی Mad Skills BMX 2 به خوبی با ارائه مراحل بسیار متنوع و پرتعداد و همچنین گیم‌پلی منحصربه‌فرد و چالش برانگیز، سرگرم‌کننده ظاهر می‌شود و بازیکن برای روزهای طولانی علاقه‌مند است که بازی را ادامه دهد و پیروزی‌های زیادی را کسب کند. شاید بتوان یکی از بهترین نکته‌های مجذوب‌کننده بازی را گرافیک هنری و زیبای این بازی آیفون دانست. از لینک‌های زیر می‌توانید برای دانلود این بازی برای اندروید و آیفون استفاده کنید.

دانلود بازی اندروید و آیفون Mad Skills BMX 2


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده