// چهار شنبه, ۱۶ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۰۲

معرفی بازی موبایل SiNKR

بازی موبایل SiNKR یک تجربه هنری و شاهکار از خلاقیت و نوآوری است که به‌خوبی در سرگرم کننده بودن موفق ظاهر می‌شود. با زومجی و معرفی این بازی همراه باشید.

بازی موبایل SiNKR اثر Wahler Digital LLC است که در سبک پازل ارائه شده و با ارائه یک محیط هنری در آسمان شب، بسیار سرگرم کننده و عالی ظاهر می‌شود. بازی دارای ریتم اعتیادآوری است و شما برای موفقیت در آن باید ذهن خلاق و هوش بالا داشته باشید و بتوانید به حل این پازل‌های چندگانه بپردازید. محیط زیبا و گیم پلی مبتکرانه از بهترین ویژگی‌های این بازی است.

گیم پلی این بازی اندروید بدین صورت است که شما قلاب‌های خاصی را در یک محیط هنری در اختیار دارید و باید بتوانید توپ‌ها را توسط این قلاب گرفته و به سمت دایره‌ها هدایت کنید تا در داخل آن قرار گرفته و در نهایت هیچ توپی باقی نماند. با این قلاب‌ها می‌توانید هر تعداد توپی را که بخواهید حرکت داده و در دایره‌های با ظرفیت‌های مختلف قرار دهید. این بازی به تفکر زیادی احتیاج دارد و شما با پیشروی بیشتر در بازی متوجه می‌شوید که پیروزی و گذر از مراحل به همین سادگی‌ها هم نیست و باید با فکر و آزمون و خطای بسیار بتوانید عملکرد عالی داشته باشید. خلاقیت شما می‌تواند راه حل متفاوتی را در اختیارتان قرار دهد و راه‌هایی را به ذهنتان بیاورد که همه توپ‌ها را در داخل دایره‌ها قرار دهید. قلاب‌ها می‌توانند چرخیده و حرکت مختلفی را داشته باشید، اما باید به‌یاد داشته باشید که قلاب‌ها حالت برگشتی ندارند و تنها یک بار مسیر را طی می‌کنند.

Sinkr
Sinkr
Sinkr

مراحل اولیه به منظور آشنایی با بازی ارائه شده‌اند و در مراحل بالاتر مشاهده خواهید کرد که پیروزی در بازی بسیار سخت بوده و باید چندین ثانیه فکر کرده و راه‌های مختلف را امتحان کنید. این مراحل تنوع عالی و تعداد قلاب مختلفی دارند که همانطور که گفته شد، رفته رفته بیشتر شده و می‌توانید چالش‌های بسیار سخت‌تری را تجربه کنید. نکته خاصی که باید به آن توجه داشته باشید این است که پیچیدگی دیده شده در ابتدای کار نباید گولتان بزند و تنها باید به فکر ارائه یک راه مناسب و ساده برای هدایت توپ‌ها باشید. قرارگیری توپ‌ها اهمیت بسیار بالایی دارند و باید بتوانید قلاب‌ها را از مسیری هدایت کنید که هرچه بهتر بتوانند به دایره‌ها نزدیک‌تر شوند. گاها نیاز می‌شود که بتوانید توپ‌ها را به قلاب دیگری تحویل داده و از مسیرهای شکسته این توپ‌ها را هدایت کنید. 

موسیقی این بازی بسیار زیبا و هنری طراحی شده و با محیط بازی به خوبی همساز شده است. موسیقی ریتم آرام و دقیقی گرفته و کمک می‌کند تا کاربر تفکر خوبی در طول داشته باشد. محیطی که شما در اختیار دارید با موسیقی تلفیق شده و یک حالت هنری و حماسی خاصی ایجاد می‌کند و باعث می‌شود که تفکر و تجربه بازی به بهترین شکل ممکن صورت گیرد. بازی در حالت کلی پرستیژ خاصی دارد و ذهن را درگیر خودش می‌کند. وجود چنین حس و حال خوبی در بازی، یکی از فاکتورهای اساسی موفقیت چنین بازی‌هایی است. حالتی که کاربر باید ذهن خود را درگیر کند و بتواند با خلاقیت خودش کار را جلو ببرد.

Sinkr
Sinkr
Sinkr

آمار این بازی فکری اندروید مرتبا ثبت می‌شود و شما می‌توانید رکوردهای خود را در مدت زمان به پایان رساندن مراحل و همچنین تعداد مرحله ای که تمام کرده‌اید مشاهده کنید. با توجه به اینکه رفته رفته بازی پیشرفته‌تر می‌شود، قلاب‌ها دارای قابلیت‌های خاصی می‌شوند و بازی از آنها برای اضافه کردن تعداد در انتخاب‌ها استفاده می‌کند. وجود چنین قابلیت‌هایی باعث می‌شود که بازیکن بتواند از این قابلیت‌ها برای هدایت توپ‌ها به هدف استفاده کنید. از همان ابتدا که وارد بازی می‌شوید، روح هنری بازی به خوبی دیده می‌شود و با توجه به محیط جذاب و موسیقی هنری که دارد، بازیکن را مشتاق به ادامه دادن می‌کند. المان‌های حرکتی بازی نیز به‌خوبی با موسیقی بازی همگام بوده و شاهد گیم پلی روان و خوبی در بازی هستیم. گیم پلی‌ای که البته بسیار ساده و کاربردی است و با لمس صفحه نمایش انجام می‌شود.

Sinkr
Sinkr
Sinkr

بازی SiNKR مهمترین شاخصه یک بازی پازل، یعنی هنری بودن را دارد و به خوبی با داشتن ویژگی‌های منحصربه فرد بسیار اعتیادآور و چالشی ظاهر می‌شود. بازیکن باید برای موفقیت بتواند خلاقیت داشته باشد و با به کار گیری ذهن خود راه‌های مختلفی را برای موفقیت در هر مرحله، کشف کند. هر مرحله از بازی حکم یک معمایی را دارد که باید ابتدا چند دقیقه به آن فکر کرده و سپس با امتحان کردن راه‌های مختلف سعی در به پایان رساندن آن داشته باشید. با توجه به اینکه مراحل ابتدایی بازی بیشتر برای آموزش ویژگی‌های ابتدایی است، مراحل اصلی بازی بسیار چالشی بوده و هوش زیادی را می‌طلبد. این بازی از پلی استور برای کاربران اندروید آماده دانلود است.

دانلود بازی اندروید SiNKR


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده