نویسنده: مهرداد داودی
// شنبه, ۵ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۰۱

سریال های تلویزیونی نوروز 97 مشخص شدند

 به رسم هر سال، امسال نیز سریال‌های متفاوتی به مناسبت ایام نوروز از صداوسیما پخش خواهند شد.

یکی از رسم‌های نوروزی صدا و سیما پخش سریال‌های مختلف در ایام نوروز است، امسال نیز مانند هرسال برنامه بر منوال سال‌های قبل خواهد بود. از آن‌جایی که سریال‌ های نوروزی بینندگان خاص خودشان را دارند، انتخاب و تایید این سریال‌ها که برعهده‌ی معاونت سیما است امری مهم محسوب می‌شود و البته ممکن است تا روزهای نهایی اسفند لیست سریال‌ها دستخوش تغییراتی شود. در حالی که یک ماه به آغاز نوروز ۹۷ مانده است، اسامی سریال‌های این مناسبت مشخص شدند.

آرماندو

در نوروز ۹۷ در مجموع پنج سریال مختلف از شبکه‌های سیما روی آنتن خواهد رفت که دوتا از آن‌ها دنباله‌ای بر فصل‌های قبل و سه سریال دیگر جدید محسوب می‌شوند. شبکه یک سیما نوروز ۹۷ را با فصل پنجم مجموعه محبوب «پایتخت» آغاز خواهد کرد. طبق اعلام الهام غفوری (تهیه کننده)، فصل جدید سریال پایتخت در مرحله صداگذاری و تهیه موسیقی است. فصل پنجم پایتخت دنباله‌ی فصل‌های قبل است و با بازی محسن تنابنده، ریما رامین‌فر و احمد مهران‌فر به اتفاقات زندگی نقی معمولی و خانواده‌اش خواهد پرداخت. سریال «تعطیلات رویایی» به کارگردانی علیرضا امینی و تهیه‌کنندگی مجید اوجی از شبکه دوم سیما پخش خواهد شد. طبق اخبار ۶۰ درصد از تصویربرداری این سریال به پایان رسیده است و تدوین آن هم به‌صورت همزمان در جریان است. در این سریال بازیگرانی چون افسانه بایگان، محمدرضا شریفی‌نیا و رضا یزدانی ایفای نقش می‌کنند.

تاکنون دو سریال برای شبکه سه معرفی شده‌اند که در نهایت یکی از آن‌ها انتخاب خواهد شد. شبکه سوم سیما نیز با پخش سریال «آرماندو» ساخته‌ی احسان عبدی‌پور و تهیه کنندگی ایرج محمدی میزبان بینندگان خواهد بود. محمدی در رابطه پخش این سریال در نوروز ۹۷ چنین گفت:

این که چه سریالی در نوروز  پخش می‌شود نکته‌ای است که مدیران می‌دانند و ما هنوز اطلاعی در این زمینه نداریم.

سریال کمدی «آرماندو» با تیم بازیگری شامل حمیدرضا آذرنگ، مرجانه گلچین، سحر ولدبیگی و الیکا عبدالرزاقی به روایت زندگی شخصی به‌نام آرمان (با بازی حمیرضا آذرنگ) که چند نقش را بازی می‌کند می‌پردازد. سازندگان قصد دارند تا در این سریال به زندگی هنروران بپردازند. دیگر سریالی شبکه سه، فصل دوم سریال «دیوار به دیوار» ساخته‌ی سامان مقدم خواهد بود. فصل اول این سریال در نوروز ۹۶ به سرپرستی خشایار الوند به نگارش در آمد. طبق اخبار فصل دوم این سریال برای نوروز 97 در حال ساخت است. گوهر خیراندیش، رویا تیموریان، فرهاد آییش، پژمان جمشیدی، ویشکا آسایش، آزاده صمدی و امیر مهدی ژوله بازیگران فصل دوم این مجموعه هستند. لوکیشن این سریال هم برای فصل جدید تغییر کرده است.

سریال‌های نوروزی|پایتخت

سریال «هیات مدیره» به کارگردانی مازیار میری نیز از شبکه پنج پخش خواهد شد. این سریال در مجموع صد قسمت دارد که طبق اعلام تهیه‌کننده‌اش ۱۵ قسمت از آن در ایام نوروز پخش خواهد شد. داستان سریال در رابطه با اتفاقات یک آپارتمان است که هیات مدیره‌اش را گروهی از اعضای خانم آپارتمان تشکیل داده‌اند و اصلاحاتی در امور ایجاد می‌کنند. ثریا قاسمی، مریم امیرجلالی، حدیث میرامینی، احسان کریمی و لیلی رشیدی اعضای تیم بازیگری این سریال محسوب می‌شوند. البته مجموعه‌های نمایشی دیگری مانند «کلاه قرمزی» به کارگردانی ایرج طهماسب و «شب عید» به کارگردانی سعید آقانی پخش خواهند شد.


منبع مهرنیوز
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده