نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۵ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۲۹

کرسی کلمنز به جمع بازیگران فیلم جدید زورو اضافه شد

طبق خبرهای منتشر شده، کرسی کلمنز به جمع بازیگران فیلم جدید زورو (Zorro) اضافه شده است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، حضور بازیگر دیگری در پروژه جدید فیلمی براساس شخصیت محبوب زورو تایید و اعلام شده است. طبق خبری که وب‌سایت ورایتی منتشر کرده، کرسی کلمنز، بازیگر فیلم‌هایی چون فیلم Dope (پیش‌بینی) و فیلم Neighbors 2: Sorority Rising (همسایه‌ها ۲: انجمن خواهری برمی‌خیزد)، به جمع بازیگران بازسازی جدید فیلم Zorro اضافه شده و قرار است نقش اصلی زن فیلم را بازی کند. فیلم Z (زد) نام فیلم جدید زورو است و کلمنز نیز قرار است نقش شخصیت زی (Zee) را در این فیلم بازی کند. علاوه بر کلمنز، گائل گارسیا برنال، بازیگر سریال Mozart in the Jungle (موتسارت در جنگل) و انیمیشن Coco (کوکو)، دیگر بازیگرانی هست که تاکنون حضور آن‌ها در فیلم Z تایید شده و او قرار است نقش شخصیت زورو را در این فیلم بازی کند.

کارگردانی و کار نوشتن فیلمنامه فیلم Z بر عهده خوناس کوارون، نویسنده فیلم Gravity (جاذبه) خواهد بود. این فیلم توسط کمپانی فیلمسازی سابینی فیلمز و لانتیکا مدیا تولید و منتشر خواهد شد. برخلاف داستان اصلی زورو، اتفاقات فیلم Z قرار است در آینده (دنیای امروزی) جریان داشته باشد و نگاه جدید و متفاوتی از این شمشیر زن افسانه‌ای را به نمایش خواهد گذاشت. کلمنز در طول سال ۲۰۱۸ در فیلم‌ها و سریال‌هایی چون سریال Angie Tribeca، فیلم Hearts Beat Loud، فیلم Sweetheart و فیلم An L.A. Minute، حضور داشته و به ایفای نقش پرداخته است. او همچنین نقش آیریس وست را در دنیای سینمایی دی سی بر عهده دارد و قرار است نقش این شخصیت را در فیلم Flashpoint (فلش‌پوینت) بازی کند، اما پس از حذف صحنه او از فیلم Justice League (لیگ عدالت)، شایعاتی مبنی بر کنار گذاشتن او از این نقش شنیده می‌شود.

خوناس کوارون که برادر آلفونسو کوارون است، کارگردانی فیلم‌های دیگری چون فیلم Desierto و فیلم Year of the Nail را نیز بر عهده داشته است. با این حال، فیلم Z هنوز تاریخ اکرانی ندارد، اما انتظار می‌رود که مراحل فیلمبرداری و تولید این فیلم به‌زودی آغاز شود و طی هفته‌های آینده دیگر بازیگران این فیلم نیز انتخاب و رسما معرفی شوند.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده