نویسنده: علی نوروزی
// شنبه, ۵ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۰۱

DLC دیگری در سال ۲۰۱۹ برای بازی Final Fantasy XV منتشر خواهد شد

هاجیمه تاباتا، کارگردان بازی Final Fantasy XV در مصاحبه با وب‌سایت دانگکی اعلام کرد که یک DLC دیگر به جمع سه بسته الحاقی معرفی‌شده بازی اضافه خواهد شد.

در آذرماه امسال بود که کمپانی اسکوئر انیکس در یک لایو استریم به مناسبت یک سالگی بازی Final Fantasy XV سه بسته الحاقی جدید برای فاینال فانتزی 15 معرفی کرد و اظهار داشت این سه بسته الحاقی داستانی در سال ۲۰۱۸ برای بازی منتشر خواهند شد و اولین بسته مربوط به آردین، شخصیت منفی داستان است. حال و در تازه‌ترین اخبار بازی، هاجیمه تاباتا، کارگردان بازی Final Fantasy XV در مصاحبه با وب‌سایت دانگکی صحبت‌هایی را درباره برنامه آینده‌شان برای این بازی ارائه کرده است.

تاباتا می‌گوید که تیم توسعه‌دهنده قصد دارد تا یک بسته الحاقی بیشتر از آنچه پیش از این مورد بحث قرار گرفت را برای بازی منتشر کند و به این ترتیب شاهد چهار بسته الحاقی جدید برای بازی در آینده خواهیم بود. همچنین تاباتا تایید کرد که این محتوای اضافی جدید و نهایی بازی در سال ۲۰۱۹ در دسترس خواهد بود.

بازی Final Fantasy XV در حال حاضر در PS4 و Xbox One در دسترس است و در تاریخ پانزدهم اسفندماه (۶ مارس) برای پی‌سی منتشر خواهد شد. این بازی در بررسی زومجی نمره ۹ را دریافت کرد که خلاصه‌ای از آن به شرح زیر است:

بازی فاینال فانتزی ۱۵ تحولی بزرگ و ترسناک در این مجموعه بود که پس از پشت سر گذاشتن ۱۰ سال فراز و نشیب توانست کار خود را به‌خوبی انجام دهد. این بازی زمینه‌ساز آینده‌ای روشن برای این مجموعه است که می‌تواند مخاطبین بی‌شماری را جذب خود کند. مخاطبینی که شاید تا به امروز به دلیل سبک قدیمی این بازی نتوانسته بودند با آن ارتباط برقرار کنند. البته در این بین یک سری مشکلات نیز وجود دارد ولی وقتی آن‌ها را در کنار نکات مثبت و خوبی‌ها می‌گذاریم، می‌توان به راحتی از آن‌ها چشم‌پوشی کرد.

شما می‌توانید نظرات خود را در خصوص این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.


منبع Destructoid
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده