نویسنده: مهرداد داودی
// جمعه, ۴ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۵۷

فیلمبرداری فصل سوم سریال شهرزاد به پایان رسید

فیلمبرداری فصل سوم سریال شهرزاد روز گذشته به پایان رسید و با توجه به اینکه فصل سوم فصل پایانی سریال خواهد بود، پروسه فیلمبرداری این سریال محبوب به صورت کلی پایان یافته است.

سریال شهرزاد به کارگردانی حسن فتحی از همان روزهای ابتدایی پخش به یکی از سریال‌های پر بیننده شبکه نمایش خانگی تبدیل شد. این سریال روایتگر داستان پرفراز و نشیب زندگی یک زوج ایرانی به‌نام‌های شهرزاد (ترانه علیدوستی) و فرهاد (مصطفی زمانی) است که در زندگی‌شان با مشکلات بسیاری مواجه می‌شوند. این اثر از نظر تاریخی روایتگر اتفاقات بعد از کودتای ۲۸ مرداد است.

سریال شهرزاد فصل اول خود را با ۲۸ قسمت و در سال ۱۳۹۴ آغاز کرد. تولید فصل دوم این سریال به دلیل بیماری حسن فتحی متوقف شد و سرانجام با تاخیر از خرداد ۱۳۹۶ پخش خود را از سر گرفت. در ادامه، فصل دوم این سریال در ۱۵ قسمت پخش شد و فصل سوم آن که یک فصل ۱۵ قسمتی خواهد بود هم‌اکنون در حال پخش است. یکی از المان‌های منحصربه‌فرد این سریال آهنگ‌هایی اختصاصی است که محسن چاوشی برای آن تولید می‌کند. چاووشی تاکنون ۱۴ قطعه موسیقی برای این سریال پرطرفدار تولید کرده است.

سریال شهرزاد 3

طبق آخرین اخبار سینما و تلویزیون، فیلمبرداری فصل سوم سریال شهرزاد به تازگی به پایان رسیده است. بنابر اعلام قبلی حسن فتحی این سریال در فصل سوم به پایان خواهد رسید. در این میان، ترانه علیدوستی با انتشار ویدیویی یک دقیقه‌ای در صفحه اینستاگرامش با این سریال خداحافظی کرد. حسن فتحی نیز چندی پیش در مصاحبه در پاسخ به انتقادات به مشکلات ریتم فصل دوم سریال از بینندگان خواست صبر کنند؛ چرا که او معتقد بود فصل سوم این مجموعه منطقی و قابل قبول خواهد بود. تیم بازیگری سریال شهرزاد از بازیگرانی چون ترانه علیدوستی، شهاب حسینی، مصطفی زمانی، پریناز ایزدیار، مهدی سلطانی سروستانی و امیرحسین فتحی تشکیل شده است. شما همچنین می‌توانید ویدیوی منتشر شده توسط ترانه علیدوستی را در زیر مشاهده کنید.

دانلود از آپارات 

در صورت علاقه می‌توانید نقد قسمت به قسمت سریال شهرزاد را در زومجی مطالعه کنید.


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده