// جمعه, ۴ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۲۸

آپدیت رایگان Super Mario Odyssey حالت بازی جدیدی به همراه دارد

آپدیت رایگان بازی Super Mario Odyssey، لباس‌های جدید و چند ویژگی دیگر را به بازی اضافه می‌کند. این بروزرسانی از امروز قابل دریافت است.

چند روز قبل، شعبه‌ی استرالیای نینتندو لینکی را که موضوع آن آپدیت جدید بازی Super Mario Odyssey بود در بازی منتشر کرد. این لینک چند ویژگی و محتوای جدید را برای بازی عنوان می‌کرد و در آن گفته شده بود که این بروزرسانی در تاریخ ۴ اسفند (۲۳ فوریه)، یعنی امروز منتشر خواهد شد، اما سریعا این لینک از داخل بازی حذف شد.

یکی از کاربران توییتر موفق شد که چند تصویر از محتوای جدید بازی را قبل از پاک شدن این لینک ذخیره کند. این محتوای جدید شامل چند لباس جدید، اضافه شدن حالت Time Trial، فیلتر های جدید برای حالت عکاسی بازی و در نهایت بخش جدید Luigi's Ballon World است. حالا امروز، شعبه‌ی آمریکای نینتندو در طی توییتی رسما این بروزرسانی را معرفی کرد و گفت که این محتوا از امروز برای دانلود در دسترس کاربران قرار می‌گیرد.

حالت جدید دنیای بادکنکی لوییجی (Luigi's Ballon World)، یک مینی‌گیم است که بعد از اتمام بازی، می‌توانید آن را بازی کنید. شما در این حالت باید در مدت زمان ۳۰ ثانیه یک بادکنک را پنهان کنید و بازیکن حریف باید در همین مدت زمان آن را پیدا کند.

باز Super Mario Odyssey برای پلتفرم نینتندو سوییچ در دسترس است.


منبع gameinformer
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده