نویسنده: علی نوروزی
// شنبه, ۵ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۰۱

توسعه دهنده Layers of Fear از ادامه یافتن داستان بازی می‌گوید

به‌تازگی استودیو بلوبر تیم یک توییت جدید منتشر کرده که از ادامه داستان بازی Layers of Fear حکایت دارد.

در تازه‌ترین اخبار بازی، استودیو بلوبر تیم با انتشار یک توییت جدید اعلام کرد که محتوای داستانی بیشتری برای بازی ترسناک Layers of Fear در راه است. استودیو بلوبر تیم به صراحت در توییت جدید می‌گوید که «ما در استودیوی خود به یک مورد جذاب دست پیدا کرده‌ایم ... داستان ادامه خواهد یافت». در حال حاضر ما دقیقا نمی‌دانیم که این محتوای داستانی چه چیزی خواهد بود و در آینده شاهد یک دنباله مستقیم از بازی هستیم یا یک بسته الحاقی نظیر بسته Inheritance که در سال ۲۰۱۶ در دسترس قرار گرفت.

اگر درباره بازی Layers of Fear اطلاع ندارید باید بگوییم که این بازی بازیکنان را در نقش یک نقاش قرار می‌دهد که از بیماری روحی رنج می‌برد. داستان این بازی در دوران ویکتوریایی روایت می‌شود و بازیکنان باید در دنیای ماجراجویی و ترسناک بازی، آخرین نقاشی این هنرمند که به عنوان شاهکار او شناخته می‌شود را به پایان برسانند.

در حال حاضر بازی Layers of Fear در پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان، نینتندو سوییچ و پی‌سی در دسترس است. نسخه نینتندو سوییچ بازی دو روز پیش در تاریخ دوم اسفندماه (۲۱ فوریه) منتشر شد و این نسخه از ویژگی‌های منحصر به فرد نینتندو سوییچ نظیر کنترلر‌های حرکتی، صفحه لمسی و قابلیت لرزشی پشتیبانی می‌کند و بسته الحاقی Inheritance نیز ضمیمه آن شده است.

شما می‌توانید نظرات خود را درباره این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید. 


منبع twinfinite
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده