// جمعه, ۴ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۳۲

اسکین های لیگ Overwatch را با روشی جدید دریافت کنید

کمپانی بلیزارد روش جدیدی را برای به‌دست آوردن اسکین‌های لیگ بازی Overwatch معرفی کرد. این کار با تماشا کردن استریم‌های بازی امکان‌پذیر است.

چندی پیش کمپانی Blizzard با فرارسیدن سالروز انتشار بازی Overwatch در دی‌ماه، آپدیت بزرگی برای بازی منتشر کرد. در این بروزرسانی، تعداد بسیار زیادی اسکین‌ با طرح لیگ Overwatch و توکن‌ها (Token) که واحد پولی جدید برای بازی بود، اضافه شدند که البته تنها راه برای خرید اسکین‌ها پرداخت پول یا استفاده از توکن‌ها بود. اما بلیزارد روش جدیدی برای به دست آوردن این اسکین‌ها معرفی کرده است.

بلیزارد و توییچ، که حق پخش زنده‌ی مسابقات لیگ اورواچ را دارد، با همکاری یکدیگر، این روش جدید را معرفی کردند. در این روش شما با تماشای کامل هر استریم از مسابقات لیگ، یک عدد توکن دریافت خواهید کرد. این را هم بدانید که برای خرید ارزان‌ترین اسکین باید ۱۰۰ توکن که تقریبا ۵ دلار ارزش دارد، بپردازید. این روش به سرعت شما را به این اسکین‌ها نمی‌رساند، ولی در رسیدن به آن کمک می‌کند. البته هدف دیگر بلیزارد و توییچ در کنار این کار، ایجاد انگیزه بین گیمرها برای تماشا و بها دادن به لیگ‌های eSport است.

اما این کار در این‌جا متوقف نمی‌شود و اگر شما استریم را تا بازی پایانی تماشا کنید، وارد یک قرعه‌کشی می‌شوید که جایزه‌ی آن ۱۰۰ عدد توکن است. توییچ در این زمینه اعلام کرد که تنها درصدی از تماشاگران به این جایزه دست پیدا خواهند کرد، ولی به جزئیات بیش‌تری اشاره نکرد.

کسب کردن توکن‌ با این روش در حال حاضر تنها در کشورهای آمریکا، بریتانیا، کانادا، آرژانتین، شیلی، دانمارک، فرانسه، آلمان، نیوزیلند، نروژ، عربستان سعودی، کره‌ی جنوبی، اسپانیا، سوئد، سوئیس و تایوان و در هر سه پلتفرم پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و کامپیوتر امکان‌پذیر است. برای تماشای این مسابقات باید حساب Battle.net خود را به توییچ متصل کنید و از طریق یکی از سایت‌های توییچ، MGL.com یا overwatchleague.com به این کار اقدام کنید.

مرحله‌ی دوم لیگ اورواچ از تاریخ ۲ اسفند (۲۱ فوریه) آغاز شده است و شما همین حالا می‌توانید به تماشای این بازی‌ها مشغول و توکن رایگان برنده شوید.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده